صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / زهرا موسوی: طرح لباس تیم‌های ملی بانوان فعلا در دست بررسی است
زهرا موسوی: طرح لباس تیم‌های ملی بانوان فعلا در دست بررسی است

زهرا موسوی: طرح لباس تیم‌های ملی بانوان فعلا در دست بررسی است

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری پانزدهمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی لباس اعضای تیم های ملی بانوان گفت: هنوز در مرحله اصلاحات و تغییرات هستیم.

لیگ برتر فوتبال بانوان، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پالایش گاز ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، زهرا موسوی، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان این وزارت‌خانه گفت: پانزدهمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی لباس اعضای تیم‌های ملی بانوان با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک، نماینده شورای فرهنگی اجتماعی زنان، نماینده وزارت ارشاد و کارگروه مد لباس، متخصص نساجی از وزارت صنایع و معادن، چندین نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از پزشکان و طراحان در وزارت ورزش و بانوان برگزار شد. موضوع لباس تیم‌های ملی هاکی، والیبال و اسکیت نمایشی بانوان در این نشست مطرح شد و کارشناسان در حال رفع ایراد و اعمال اصلاحات بر روی آن هستند.

وی افزود: فدراسیون‌هایی که در خواست بررسی لباس اعضای تیم ملی را داده بودند یا به صورت ادواری یا با گزارش ناظران ما در زمان حضور این تیم‌ها در رویدادهای مختلف مورد بررسی قرار گرفتند. در جلسه اخیر هم چهار لباس از فدراسیون‌های هاکی، والیبال، اسکیت و جانبازان و معلولان مورد بررسی قرار گرفت که تمام آنها نیاز به اصلاح داشت.

موسوی در پایان تاکید کرد: اصلاحات و تغییرات لازم را طی مکاتباتی به فدراسیون‌ها اعلام می‌کنیم تا یا تغییرات لازم اعمال شود یا در بعضی موارد به طور کلی جایگزین در نظر گرفته شود. فعلاً تمام موارد در مرحله اصلاحی است و هر کدام از آنها که بعد از رفع مختصر ایرادهایی که داشتند به تصویب نهایی برسد رسماً از طریق وزارت ورزش یا فدراسیون مربوطه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.