صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: کسانی نمی‌خواهند ما قهرمان شویم/ موفقیت برخی هم ما را خوشحال نمی‌کند
برانکو: کسانی نمی‌خواهند ما قهرمان شویم/ موفقیت برخی هم ما را خوشحال نمی‌کند

برانکو: کسانی نمی‌خواهند ما قهرمان شویم/ موفقیت برخی هم ما را خوشحال نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمان لیگ با آخرین سوت آخرین بازی معلوم می‌شود.

برانکو

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. در این ایام فوتبال بازی می‌کنیم. از مردم ایران به خاطر دنبال کردن فوتبالمان تشکر می‌کنم. هنوز یک بازی دیگر در تهران برابر السد داریم و فرصت خواهد بود که در برابر خبرنگاران باشیم و لذت ببریم.

او ادامه داد: دو بازی تا پایان لیگ برتر مانده است. عملاً قهرمان با آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌شود. از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر داریم. از همه چیز مهم‌تر این است که فردا بازی را ببریم که به یک قدمی سومین قهرمانی متوالی برسیم. نمی‌خواهم درباره ماشین سازی که قابل احترام است، صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس افزود: این تیم بازیکنان زیادی با انگیزه بالا دارد. بازیکنان این تیم جوان هستند و برای نشان دادند خودشان تلاش می‌کنند. در بازی فردا بازیکنان و هواداران تعیین کننده هستند. هواداران در هر شرایطی از ما حمایت کردند و در دنیا بهترین هستند. اطمینان دارم به تعداد بسیار زیادی فردا حضور خواهند داشت که با هم پیروزی را جشن بگیریم. ما هم از آن‌ها به خاطر تمام حمایت‌هایشان تشکر خواهیم کرد.

برانکو یادآور شد: بیرانوند محروم و انصاری و ماهینی مصدوم هستند. بشار رسن از ناحیه زانو احساس مصدومیت می‌کند. بقیه بازیکنان سالم هستند و اطمینان دارم فردا با انگیزه فراوان به میدان می‌روند.

وی در واکنش به اینکه آیا در تمرین امروز (جمعه) با بازیکنان تیمش صحبت‌های انگیزشی داشته و درست است که عنوان شده برخی می‌خواهند مانع قهرمانی این تیم شوند؟ خاطرنشان کرد: قبل از تمرین با بازیکنان جلسه داشتم. همیشه از این جلسات داریم. همین صحبت‌هایی که الان مطرح شده، به آن‌ها هم گفته‌ام. به آن‌ها گفتم بازی فردا نیازی به مربی و مدیریت ندارد. هواداران و بازیکنان تعیین کننده هستند. انتظار دارم همه بعد از بازی خوشحال باشند و با هم خوشحال شویم. کسانی هستند که نمی‌خواهند قهرمان شویم اما مهم‌ترین مساله این است که ما می‌خواهیم قهرمان شویم.

برانکو درباره احتمال بازی تدافعی از سوی ماشین سازی و اینکه تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود اظهار کرد: طبیعی است که این حرف را بزنند. آن‌ها با موفقیت ما خوشحال نمی‌شوند. ما هم با موفقیت آن‌ها خوشحال نمی‌شویم. بازی آن‌ها با سپاهان را آنالیز کردم. عملکرد خوبی داشتند. این طور نیست که بگوییم بازی تدافعی انجام خواهند داد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.