صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / نگاهی به نکات علمی “روزنه” رادیو گفتگو
نگاهی به نکات علمی “روزنه” رادیو گفتگو

نگاهی به نکات علمی “روزنه” رادیو گفتگو

برنامه "روزنه" رادیو گفت‌وگو طی هفته گذشته و در روزهای شنبه ۱۴ تا پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت به موضوعات متنوعی از جمله "اعتیاد روانی"، "مراقبت‌های بالینی از زنان باردار"، "نقش فضای مجازی در توسعه گردشگری"، "پوشش گیاهی و حوادث طبیعی" و "نقش ازدواج‌های فامیلی در بروز بیماری‌های صعب‌العلاج" پرداخته است. این گزارش سعی دارد ضمن مروری بر ۶ قسمت برنامه‌ روزنه طی هفته گذشته، جنبه‌های علمی این موضوعات را مورد بررسی قرار دهد.

گفتگو

به گزارش کسب و کار نیوز و با حضور حمید شریف نیا کارشناس مجری برنامه روزنه، مدیر شبکه اینترنتی ایران صدا در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های این شبکه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این شبکه اینترنتی به مثابه یک رسانه مکمل برای رادیوهای سنتی است.

وی افزود: ایران صدا در سال اخیر با راه‌اندازی ۶ پایگاه موضوعی، ‬ فعالیت خود را ارتقا داد. که این موضوعات شامل”موسیقی”، قرآن و تلاوت”، “مداحی، ادعیه و نغمات مذهبی”، “سخنرانی” و موضوعات مربوط به” کودک”است.

رسانه اجتماعی صدامحور، صدای جامعه دانشگاهی می‌شود

مدیر شبکه اینترنتی ایران صدا در خصوص گنجانیدن مباحث علمی و مباحث مربوط به دانشجویان در این شبکه رادیویی گفت: از ابتدای تابستان قرار است بخش جدیدی به نام تولیدات مردمی برای حضور گروههای خاص از جمله دانشجویان در نظر گرفته ایم و سعی داریم یک رسانه اجتماعی صدامحور ذیل ایران صدا راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: قرار بود ارائه برخی رساله دکتری را به صورت تجمیع شده داشته باشیم اما اجرای این کار به موانعی برخورد اما امیدواریم با توجه به اینکه موضوعات دانشگاهی جزو موارد مهمی است که مخاطب خاص خودش را دارد، در حوزه دانشگاهی بتوانیم موارد و موضوعات مربوط به دانشگاهیان را نیز در شبکه اینترنتی ایران صدا ارائه کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.