صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اختصاص بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به صندوق پژوهش و فناوری استان
اختصاص بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به صندوق پژوهش و فناوری استان

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان خبر داد

اختصاص بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به صندوق پژوهش و فناوری استان

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان گفت: بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان اختصاص یافت.

صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش کسب و کار نیوز،“مجید نورانی” اظهار کرد: با توجه به سال رونق تولید و تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای استفاده شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمان اختصاص یافت.

وی افزود: بخشی از این اعتبارات به میزان ۳۵ میلیارد ریال شامل تسهیلات کم بهره برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان در راستای نمونه سازی، تجاری سازی محصولات، سرمایه در گردش و لیزینگ محصولات خواهد بود.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان ادامه داد: بخش دیگری از این تسهیلات به صورت حد اعتباری به میزان ۱۸۰ میلیارد ریال جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای نمونه سازی اولیه و لیزینگ محصولات، تولید صنعتی و سرمایه در گردش می‌باشد.

نورانی در پایان بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان در راستای حمایت و تأمین منابع مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور تشکیل شده و تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت‌های استانی و کشوری برای هر چه بهتر شدن رونق تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان در سال ۹۸ استفاده نمائیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.