صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش سرمربی آژاکس به شکست ناباورانه در آمستردام
واکنش سرمربی آژاکس به شکست ناباورانه در آمستردام

واکنش سرمربی آژاکس به شکست ناباورانه در آمستردام

سرمربی آژاکس از شکست برابر تاتنهام در لیگ قهرمان اروپا بسیار ناراحت است و آن را شکستی بسیار تلخ دانست.

اریک تن هاگ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، اسکای اسپورت اعلام کرد، آژاکس با وجود آنکه بازی بسیار خوبی را برابر تاتنهام به نمایش گذاشت و با دو گل در نیمه نخست پیش افتاد اما در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
اریک تن هاگ سرمربی آژاکس بعد از بازی گفت: بین دو نیمه درحالیکه با دو گل از حریف پیش بودیم به بازیکنان تاکید کردم که هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و نباید تمرکز خود را از دست دهند. وقتی به عملکرد بازیکنان تاتنهام نگاه می‌کردم کاملاً روشن بود که آنها امیدوار به بازگشت هستند و در نهایت هم به چیزی که به آن ایمان داشتند دست پیدا کردند.
او ادامه داد: تاتنهام در نیمه دوم بهتر بازی کرد و توانست سه گل به ثمر رساند. ما در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم هم چندین موقعیت خوب گلزنی را خلق کردیم. به راحتی می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر رسانیم اما متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. شکست بسیار تلخی داشتیم.
سرمربی آژاکس حسرت توپی را می‌خورد که زیاش در دقایق پایانی به تیر دروازه زد. او گفت: اگر آن توپ گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد. حسرت آن موقعیت را می خورم و بازیکنان هم بسیار ناراحت هستند. فصل رویایی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کردیم. پیشرفت زیادی داشته ایم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.