صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز اصفهان
بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز  اصفهان

در راستای حمایت از صنایع تولیدی صورت گرفت

بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز اصفهان

محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ،مرکزی و چهارمحال و بختیاری از شرکت صنایع تبدیلی فراز بازدید به عمل آورد .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به تشریح مناسبات و فعالیت بانک ها در سال جدید پرداخت و نکاتی در خصوص ضرورت توجه ویژه به بخش تولیدات صنعتی در سال رونق تولید بیانک کرد.

سبزواری اظهار داشت امروزه دولت و نهادهای حاکمیتی به دنبال احیای تولید و رفع موانع آن هستند و بانک ایران زمین نیز بر اساس وظایف، سیاست‌ها و دستور العملها همگام با واحد های تولیدی در جهت رشد و شکوفایی صنایع تمام تلاش خود را معطوف کمک به این واحد های تولیدی نموده است.

وی تحقق بخشیدن به رونق صنعت کشور را نیاز مند همت والای کلیه بخشها دولتی و غیر دولتی دانست و با اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای معدنی کشور حضور واحد های تولیدی در بازار کشورهای دوست و همسایه را موقعیتی بسیار عالی و استراتژیک در مقابل تهدید ها بر شمرد.

مدیر منطقه ای بانک ایران زمین ضمن بازدید از این شرکت تولیدی با توضیحات مرندی مدیر عامل شرکت فراز در جریان فعالیت،پیشرفت و توسعه این واحد قرار گرفت.

محمد اسمعیل مرندی مدیر عامل شرکت صنایع تبدیلی فراز در ابتدا به تشریح شکل گیری و تاریخچه شرکت پرداخت و افزود این شرکت به صورت سالانه ۲۵۰ هزار متر مربع تولیدات سنگ دارد که ۲۰۰ هزار متر مربع آن جهت بازار داخلی و ۵۰ هزار متر مربع صادرات دارد که اغلب به کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس صورت می گیرد و به صورت مستقیم برای ۶۰ نفر و غیر مستقیم ۲۵۰نفر اشتغال آفرینی داشته است وی همچنین با اشاره به تاریخچه صنعت سنگ کشور پیدایش واردات را یکی از عمده مشکلات این صنعت بر شمرد.

حاضرین در پایان در خصوص مسائل پیش رو ی این واحد صنعتی به بحث و گفتگو پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.