صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / اگر مقامات بپذیرند مترو موضوعی حاکمیتی است، تمام مشکلات حل می‌شود

شهردار تهران:

اگر مقامات بپذیرند مترو موضوعی حاکمیتی است، تمام مشکلات حل می‌شود

شهردار تهران با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته برای افزایش سفرهای مترو از 2 میلیون به 7 میلیون سفر، در عین حال گفت: در صورتی که مقامات بپذیرند مترو موضوعی حاکمیتی است، تمامی مشکلات حل خواهد شد.

حناچی شهردار تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، شهردار تهران به همراه جمعی از اعضای شورای شهر، بامداد امروز با حضور در کارخانه واگن سازی تهران از نزدیک از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد.

پیروز حناچی در جمع مدیران این کارخانه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: همه ما یک هدف مشترک داریم و آن افزایش تعداد سفرهای مترو از ۲ میلیون به ۷ میلیون سفر است. برای نیل به این هدف نیز باید حداکثر توان موجود در زیرساخت‌ها را فعال کنیم. 

وی با تاکید بر لزوم اضافه شدن ٢ هزار واگن مترو به تعداد واگن های موجود، عنوان کرد: تلاش‌های شرکت واگن سازی برای تامین واگن های مترو قابل تقدیر است. درخواست من این است که تمام توان خود را برای بالا بردن ظرفیت این کارخانه به کار ببرید و شهرداری هم تلاش می‌کند مشکل بدهی و مسائل مالی شرکت واگن سازی را برطرف کند. زمانی که چنین ظرفیت‌هایی در کشور وجود دارد، باید از آن‌ها بیشترین بهره را ببریم.

حناچی با اشاره به نامگذاری سال ٩٨ به عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: امسال فرصتی است که فعال‌تر عمل کنیم و خوب است مقامات عالی کشور نیز از کارخانه واگن سازی بازدید کنند تا ارزش کار را بیشتر درک کرده و همت کنند مشکلات برطرف شود.

بنابر اعلام شهرنوشت، وی به برخی مسائل مالی شرکت واگن سازی تهران از جمله بدهی‌های شهرداری به این شرکت اشاره و تصریح کرد: در صورتی که مقامات بپذیرند مترو موضوعی حاکمیتی است، تمامی مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.