صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آغاز ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری دانشگاه علم و صنعت
آغاز ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری دانشگاه علم و صنعت

رییس دانشگاه خبر داد

آغاز ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری دانشگاه علم و صنعت

رییس دانشگاه علم و صنعت از آغاز پروژه ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری پسرانه در محوطه دانشگاه و بهره برداری آن تا دو سال آینده خبر داد.

خوابگاه

دکتر جبار علی‌ذاکری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به ظرفیت پذیرش دانشجویان خوابگاهی در دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پذیرش بخشی از دانشجویان در سال جاری مازاد بر پیش‌بینی‌های انجام شده در دانشگاه اتفاق افتاد بنابراین با مشکلاتی در حوزه تأمین خوابگاه‌های دانشجویان دختر مواجه شدیم که این مشکل نیز با اختصاص خوابگاهی در نزدیکی دانشگاه رفع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته وضعیت اسکان دانشجویان دختر در سال جاری و همچنین سال آینده بهبود خواهد یافت و این امر نقطه عطفی در وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت به ویژه در حوزه دانشجویان دختر است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه به امکانات ورزشی را یکی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه در سال جاری دانست و گفت: در این زمینه سالن‌های ورزشی خوابگاه‌ها تجهیز شده‌اند و این امکانات برای سال جاری در خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت توسعه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هیچ خوابگاه رتبه پایین در خوابگاه دختران نداریم، گفت: تمامی خوابگاه‌های دختران این دانشگاه در رتبه یک و دو قرار دارند و برای بخش پسران نیز خوابگاه‌های ما در رتبه ۱، ۲ و ۳ قرار دارند. بنابراین خوابگاه‌هایی با رتبه‌های ۴ و ۵ در این دانشگاه نخواهیم داشت.

دکتر ذاکری از دریافت مجوز برای احداث یک خوابگاه جدید در دانشگاه علم و صنعت برای سال جاری خبر داد و گفت: این خوابگاه پسرانه با ظرفیت ۳۵۰ نفر دانشجو در داخل دانشگاه و در حدود ۴۲۵۰ متر احداث و کمبود ظرفیت خوابگاه‌هی در دانشگاه را پوشش خواهد داد. بنابراین اعتبارات نقدینگی ساخت این خوابگاه موجود است و با همکاری بانک‌ها طی دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.