صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تفتیان به مسابقات جهانی می‌رسد
تفتیان به مسابقات جهانی می‌رسد

مسئول کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد

تفتیان به مسابقات جهانی می‌رسد

مسئول کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون دو و میدانی می گوید زمان زیادی تا مسابقات قهرمانی جهان وجود دارد و حسن تفتیان به آن مسابقات خواهد رسید.

المپیک 2016 ریو - حسن تفتیان

دکتر سید اشکان اردیبهشت در گفتگو با ایسنا، در مورد آسیب دیدگی حسن تفتیان ملی پوش دوومیدانی در دوهای سرعت، اظهار کرد: من در حین مسابقات قهرمانی آسیا هم گفتم که بر اساس معاینات بالینی تفتیان دچار آسیب شده است. بعد از MRI هم آسیب مشخص شد و اکنون در حال درمان او هستیم. ما می‌خواهیم او را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تفتیان به قهرمانی جهان می‌رسد گفت: ان شا ءالله تلاش می‌کنیم. تا مسابقات قهرمانی جهان فرصت زیادی مانده است. درمان او شروع شده و ما می‌خواهیم او را برای پیگیری تمرینات آماده کنیم تا مسابقات که زمان زیادی داریم.

دکتر اردیبهشت در ادامه گفت: درمان آسیب که زمان دقیق ندارد که کادر پزشکی بتواند دقیق بگوید ۸ هفته یا کمتر و بیشتر زمان می‌خواهد. زمان درمان متداول این آسیب بین ۴ تا ۶ هفته است. در یک ورزشکار ممکن است ۵ هفته یا بیشتر زمان ببرد نمی‌توان روی آن قسم خورد.

وی ادامه داد: نمی دانم غیاثی بر اساس چه مستنداتی ۸ هفته زمان درمان را اعلام کرده است. مباحث پزشکی تخصصی است. من هم که چندین سال است که در این حیطه هستم نمی‌توانم تاریخ دقیق درمان را اعلام کنم. وظیفه ما همین است قبلاً هم این اتفاق برای خود تفتیان و پای مخالفش افتاد. اگر اشتباه نکنم قبل از مسابقات کشورهای اسلامی بود که این اتفاق برای تفتیان افتاد اما زود مرتفع شد و خود را به مسابقات رساند. ورزش حرفه‌ای قطعاً با آسیب همراه است و ما هم به عنوان کادر پزشکی تلاش می‌کنیم تا مرتفع شود. خدا را شکر تا مسابقات قهرمانی جهان فرصت کافی هست و ان شاءالله مصدومیت رفع می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.