چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بیرالوند: در قهرمانی جهان وزنه های بهتری می زنم/ دو ماه یک‌بار تست دوپینگ می‌گیرند

قهرمان وزنه‌برداری مدالش را به سیل‌زدگان تقدیم کرد

بیرالوند: در قهرمانی جهان وزنه های بهتری می زنم/ دو ماه یک‌بار تست دوپینگ می‌گیرند

وزنه‌بردار قهرمان آسیا و جهان گفت: می توانستم رکوردهای بهتری را در قهرمانی آسیا ثبت کنم اما به دلیل مصدومیت خیلی به خودم فشار نیاوردم و در قهرمانی جهان بهتر کار خواهم کرد.

رضا بیرالوند

رضا بیرالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به قهرمانی‌اش در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، اظهار کرد: با وجود مصدومیت قهرمان شدم، کتفم درد می‌کرد و در تمرینات خیلی به خودم فشار نمی‌آوردم. رکوردهای بهتری می‌توانستم ثبت کنم اما با توجه به تمریناتم از عملکرد راضی‌ام و بدون شک در مسابقات جهانی رکوردهای بهتری می‌زنم. تمام تلاشم را گذاشته‌ام برای رقابت‌های جهانی که شهریورماه در تایلند برگزار می‌شود.

او همچنین در مورد مسابقات گفت: کادر فنی و وزنه‌برداران زحمات زیادی کشیدند به‌ویژه علی هاشمی که کتفش خیلی درد می‌کرد اما به خاطر تیم در دوضرب هم به روی تخته رفت و درد را به جان خرید.

بیرالوند در مورد افزایش سخت گیری ها نسبت به آزمایش دوپینگ بیان کرد: خیلی به این بحث توجه دارند و حدود هر دو ماه یک‌بار از طرف وادا به ایران می‌آیند و از ما تست دوپینگ می‌گیرند.

قهرمان آسیا در پایان گفت: فرودین امسال سیل در چند استان رخ داد که صحنه‌های این حادثه خیلی ناراحتمان کرد و برای شادی دل هم‌وطنان سیل‌زده، مدالم را به آنان تقدیم کرده‌ام.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.