صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / آتش‌سوزی یک داروخانه در کاشمر
آتش‌سوزی یک داروخانه در کاشمر

آتش‌سوزی یک داروخانه در کاشمر

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: عصر روز گذشته یکی از داروخانه‌های این شهر در آتش سوخت.

آتش‌سوزی داروخانه

امیر نژادرحیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: طی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه مبنی بر وقوع حریق در یکی از داروخانه‌های شهر کاشمر بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به خطرات انتشار مواد سمی حاصل از سوختن داروها و مواد شیمیایی در داروخانه دو تیم اطفاء حریق با دو دستگاه خودرو به همراه وسایل و ست‌های تنفسی بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر عنوان کرد: در ابتدا چون درهای داروخانه بسته بود، ماموران آتش‌نشانی مجبور به بازگشایی آن به وسیله ست‌های هیدرولیک شدند و بعد از ورود کار اطفاء حریق و لکه‌گیری انجام گردید.

وی بیان کرد: پس از اطفاء حریق در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد آتش‌سوزی به دلیل اتصال در سیم‌کشی برق موجب بروز این حادثه و گسترش آتش به سایر نقاط داروخانه شده است.

نژادرحیم گفت: براساس آنچه از سوی مسئولان خود داروخانه اعلام شده بالغ بر۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است. برخی از داروها بر اثر حریق و برخی بر اثر دودزدگی از بین رفته‌اند که در مجموعه به ۹۰ درصد داروخانه خسارت وارد شده است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر تاکید کرد: باید هر دو سال یک بار اتصالات سیم‌کشی بررسی شود و اگر نقصی بود در رفع به موقع آن اقدام شود، همچنین باید از سیم‌های مرغوب استفاده شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه در این داروخانه چون به سیم‌کشی دقت نشده بود، این حادثه به وقوع پیوست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.