صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پادشاه بحرین: قطر باید به حمایت خود از “تروریسم” پایان دهد

پادشاه بحرین: قطر باید به حمایت خود از “تروریسم” پایان دهد

پادشاه بحرین با تکرار ادعای حمایت دوحه از "تروریسم"، تاکید کرد که قطر باید حمایت و پشتیبانی مالی خود از تروریسم را متوقف کند.

پادشاه بحرین

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی “العربیه”، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین بر پایبندی منامه به مواضع مستحکم خود در کنار عربستان، امارات و مصر جهت “اتخاذ تمامی تدابیر و اقدامات برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه” تاکید کرد.

پادشاه بحرین تاکید کرد که قطر باید حمایت و پشتیبانی مالی خود از تروریسم را متوقف کند و به شروط اعلام شده در توافقنامه‌های به امضا رسیده و دیگر مطالبات “عادلانه” پایبند باشد و به آنها عمل کند.

از پنجم ژوئن ۲۰۱۷ میلادی کشورهای عربستان، امارات،‌ بحرین و مصر روابط خود را با قطر قطع کرده و به بهانه حمایت این کشور از تروریسم، دوحه را تحریم کردند؛ مساله‌ای که قطر آن را به شدت رد و تاکید کرد، این اقدامات تلاشی برای کنترل بر حاکمیتش است. چهار کشور مذکور با میانجی‌گری کویت به عنوان اقدامی برای حل بحران و در ازای لغو تحریم‌ها علیه قطر، فهرستی از مطالبات ۱۳ بندی خود را ارائه کردند اما دوحه همه این مطالبات را رد و آن را مداخله در حاکمیت ملی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.