صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هواپیماهای آمریکایی، حامل دارو و مواد غذایی برای داعشی‌های پنهان شده در صحرای الانبار
هواپیماهای آمریکایی، حامل دارو و مواد غذایی برای داعشی‌های پنهان شده در صحرای الانبار

هواپیماهای آمریکایی، حامل دارو و مواد غذایی برای داعشی‌های پنهان شده در صحرای الانبار

سازمان بدر در عراق فاش کرد که هواپیماهای آمریکایی برای اعضای گروه تروریستی داعش مواد غذایی و درمانی در صحرای الانبار عراق می‌فرستند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سومریه نیوز، رسانه‌های عراقی به نقل از قصی الانباری، مدیر سازمان بدر در استان الانبار اعلام کردند: گروهک‌های تروریستی داعش در دل صحرای الانبار مخفی شده‌اند و هیچکس نمی‌تواند به جز هواپیماهای آمریکایی بنا به دستورات قاطع واشنگتن به آنها دسترسی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: خانواده‌های صحرانشین، بالگردهای آمریکایی را دیده‌اند که در حال ریختن مواد غذایی و درمانی برای تروریست‌هایی بودند که به همراه خانواده‌های خود در صحرای الانبار  پنهان شده‌اند. صحرای الانبار بزرگ و گسترده است و تروریست‌ها نمی‌توانند مسافت زیادی را به برای دست‌یابی به غذا طی کنند.

این امر مستندسازی شده است که هواپیماهای آمریکایی که بخشی از به اصطلاح ائتلاف بین‌المللی ضد داعش هستند، بارها به تروریست‌ها کمک و از آنها حمایت کرده‌اند. پشتیبانی از اعضای داعش در حالی صورت می‌گرفت که نیروهای عراقی در حال آزادسازی اراضی خود در صلاح‌الدین، فلوجه، موصل و دیالی از چنگ داعش بودند. چندین بار مشاهده شده است که هواپیماهای آمریکایی عناصر داعش را از مناطق درگیری به مناطق دیگر منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.