صفحه اصلی / سرخط خبرها / فرهادیان: به کار فریبرز عسکری ایمان داریم
فرهادیان: به کار فریبرز عسکری ایمان داریم

فرهادیان: به کار فریبرز عسکری ایمان داریم

مدیر تیم‌های ملی تکواندو با تاکید بر آمادگی بالای تکواندوکاران ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان،گفت: نفرات جوانی در تیم ملی حضور دارند اما به کار فریبرز عسکری برای کسب نتیجه خوب ایمان داریم.

فریبرز عسکری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آرش فرهادیان ، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی منچستر آماده می‌کند، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت بچه‌ها خوب است و همه نفرات با انگیزه و شرایط خوب تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. ما نیز سعی کردیم هر آنچه که مورد نیاز تیم است را تهیه کنیم تا از این بابت دچار مشکل نشوند. در حال حاضر در کنار تیم پزشک روانشناس و پزشک تغذیه حضور دارند و در کنار کادر فنی به دقت وضعیت تمامی نفرات را زیر نظر دارند.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو ایران افزود: با کادر فنی تیم ملی که صحبت می‌کردم، سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرد بچه‌ها به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند و تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان نسبت به دوره‌های گذشته سخت‌تر شده است، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان هر نفری که به مدال طلا برسد ۱۲۰ امتیاز می‌گیرد، این در حالیست که در دوره‌های قبل نفرات طلایی نهایتاً تنها ۷۰ امتیاز می‌گرفتند. همین موضوع باعث شده کار برای کسب رتبه تیمی بسیار سخت‌تر شود چرا که برخی کشورها با داشتن تک ستاره‌های خود و کسب مدال می‌توانند در رتبه تیمی نیز موفق ظاهر شوند.

فرهادیان در ادامه با تاکید بر اینکه هدفمان کسب بهترین نتیجه ممکن در رقابت‌های انفرادی و جایگاه تیمی است، گفت: تیم ما تیمی کاملاً جوان است تا جایی‌که برخی چهره‌ها برای نخستین بار است که در چنین رویدادی حاضر می‌شون بنابراین طبیعی است کار ما تا حدی سخت‌تر شود. همه ما و کارشناسان به کار فریبرز عسکری ایمان داریم چرا که او کارنامه خوبی داشته و تیم او در المپیک توانسته به مدال برسد. امیدوارم در نهایت بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و دست پر به ایران بازگردیم.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو درباره شرایط مالی فدراسیون نیز خاطرنشان کرد: وضعیت ریالی فدراسیون اصلاً خوب نیست و به شدت دچار مشکلات مالی هستیم اما نگذاشتیم این موضوع بر عملکرد تیم‌های ملی و برنامه‌های آن‌ها اثرگذار باشد. با تلاش ریاست فدراسیون وضعیت تیم‌های ملی خوب است و از این بابت مشکلی ندارند.

وی در پایان درباره وضعیت تیم‌های ملی تکواندو دانشجویی ایران برای حضور در یونیورسیاد ایتالیا نیز گفت: بدلیل فاصله کم رقابت‌های جهانی با بازی‌های یونیورسیاد، تصمیم گرفتیم سرمربیان تیم‌های ملی هدایت تیم‌های ملی آقایان و بانوان دانشجو را نیز عهده‌دار شوند. در بخش مردان پایه اصلی تیم را همان نفرات تیم ملی تشکیل می‌دهند اما در بخش بانوان با توجه به شرایط سنی و اینکه اکثراً در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند، تغییرات زیادی برای تشکیل تیم دانشجویان خواهیم داشت. از این تیم‌ها حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد تا نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.