صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ساف نسبت به واداشتن فلسطینان به تسلیم هشدار داد

ساف نسبت به واداشتن فلسطینان به تسلیم هشدار داد

سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، هدف از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و تشدید فعالیت شهرک‌سازی تسلیم کردن رهبری و مردم فلسطین در پوشش طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" است.

پرچم فلسطین

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از النشره، در بیانیه صادره از سوی کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین آمده است، حمله به غزه با تشدید فعالیت شهرک‌سازی و استعمارگری در کرانه باختری، یورش‌های شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و قدس و ویرانی منازل فلسطینیان به بهانه‌های مختلف همزمان است. در این بیانیه تاکید شده است، هدف از اقدامات اسرائیل تسلیم کردن رهبری و مردم فلسطین در لوای طرح آمریکایی موسوم به “معامله قرن” است.

در این بیانیه آمده است، برخی موضع‌گیری‌های بین‌المللی که همچنان یک‌جانبه هستند از طریق برخی بیانیه‌ها و اظهارات صادره از سوی مسؤولان بین‌المللی برای محکوم کردن طرف فلسطینی آن هم بدون توجه به شهادت زنان و کودکان و ویرانی‌های ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی ادامه دارد و حتی این مساله به رئیس جمهوری آمریکا هم رسیده است تا جایی که او حمایت کامل خود را از موضع اسرائیل اعلام می‌کند.

این کمیته در سایه جانبداری آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد، ایالات متحده دیگر شایستگی ایفاگری نقش میانجی‌گر صادقانه را ندارد و باید یک کنفرانس بین‌المللی تحت نظارت سازمان ملل برگزار و شرکت کنندگانی افزون بر کشورهای عضو شورای امنیت در آن حضور یابند.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیل بندهایی را منتشر و اعلام کردند، که این بندها بخشی از معامله قرن است، طرحی که شامل تشکیل “فلسطین جدید”، پیوستن کانون‌های  شهرک‌سازی به اسرائیل و انتقال شهروندان فلسطینی ساکن قدس به “فلسطین جدید” است.

همچنین مصر براساس این طرح آمریکا، اراضی جدیدی برای ساخت “فلسطین جدید” با هدف احداث فرودگاه، کارخانه‌ها و مبادلات تجاری و کشاورزی اختصاص می‌دهد بدون اینکه به فلسطینیان برای سکونت در آن مناطق اجازه داده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.