صفحه اصلی / سیاسی / دولت / توضیحات نوبخت درباره افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت

توضیحات نوبخت درباره افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که این ماه کل آن افزایشی را که مرتبط با حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت است به خزانه واریز می‌کنیم.

محمدباقر نوبخت

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که افزایش حقوق کارکنان دولت در ماه جاری به طور کامل پرداخت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: افزایش حقوق‌ها در آن بخش که ثابت بود و چهارصد هزار تومان در نظر گرفته شده بود اجرا شد و دستگاه هایی که تعلل داشتند با بخشنامه ویژه ای که ابلاغ شد پرداخت را انجام دادند.

وی ادامه داد: اما در مورد افزایش حقوق برای بازنشستگان و کارمندان دولت که بیش از چهارصد هزار تومان برای هریک از آنان است،  به دستگاه ها اعلام شد تا احکام کارگزینی خود را داشته باشند و این ماه کل آن افزایشی را که مرتبط با حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت است را به خزانه واریز می‌کنیم منتها مشروط بر این است که دستگاه‌ها بتوانند احکامی را که باید دقیقا درباره میزان این افزایش باشد را اعلام کنند و به ما برسانند.

نوبخت تاکید کرد: اقدامی دیگر برای بازنشستگان این است که همسان سازی را برای آنان در سال جاری انجام دهیم و امیدواریم با انجام این اقدام که دولت برای  آن حدود پنج هزار میلیارد تومان کنار گذاشته است از این ماه اجرایی شود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.