صفحه اصلی / اصناف / توزیع شکر دولتی میان قنادان
توزیع شکر دولتی میان قنادان

توزیع شکر دولتی میان قنادان

رئیس اتاق اصناف کاشمر از توزیع شکر دولتی در بازار و دربین قنادان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود فرهادی با بیان این مطلب گفت: ۱۲۰ تن شکر دولتی برای توزیع در بازار در نظر گرفته شده است، که ۴۰ تن میان قنــادان برای تولید و عرضه زولبیــا و بامیــه با نرخ ۱۵ هزار تومان و ۴۰ تن از طریق سوپرمـارکت ها و خواربار فروشان میان مصرف کنندگان با نرخ ۳ هزار و ۴۰۰ تومان ،هر نفر ۳ کیلو توزیع خواهد شد.
وی افــزود: همچنین ۴۰ تن شکر هم به کارخانجات تولید قنـد تحویل تا قند تولیدی از طریق واحدهای صنفی خواربار فروش و سوپر مارکت با نرخ دولتی در بازار توزیع و عرضه شود.
نماینده اتاق اصناف ایران در خراسان رضوی از توزیع برنج خارجی( هندی) به نرخ ۸ هزار و ۲۰۰ تومان هر کیلو و گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازاری از طریق واحدهای صنفی خواربار و سوپر مارکت و قصابان و مرغ فروشان خبر داد و ادامه داد: امسال نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد شد و بازار توسط واحدهای صنفی با توزیع اقلام دولتی و تنظیم بازاری و نظارت و پیگیری بازرسان اتاق اصناف و دیگر سازمان های ذیربط کنترل خواهد شد. این مسئول صنفی از فعالیت ۸ هزار واحد صنفی با جواز کسب و ۲ هزار واحد صنفی در حال ساماندهی در کاشمـر خبـر داد و ادامه داد: این تعداد تحت پوشش ۲۲ اتحـادیه فعالیت می کنند که از این تعداد ۳ هزار واحد صنفی تولیدی – خدمات فنی هستند.
فرهادی با اشاره به تعداد واحدهای صنفی تولیدی– خدمات فنی کاشمر، به رایزنی و تعامل با فرمانداری برای ایجاد شهرک صنفی صنوف آلاینده اشاره کرد و افزود: در کنار این برنامه ما خواستار کاهش و عدم افزایش مالیات بر عملکرد صنوف با توجه به تشدید رکود بازار و کاهش رونق کسب و کار هستیم.
رئیس اتاق اصناف کاشمـر در پایان اظهار داشت: در توزیع اقلام دولتی و تنظیم بازاری خصوصاً در ایام مناسبتی مثل ماه مبارک رمضــان، نوروز یا ماه محـرم توجه بیشتری به شهرها و شهرستـان های کوچک، محـروم و کم برخوردار با توجه به سطح درآمدی پایین تر ساکنان این شهرها؛ توسط دولت لحاظ شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.