چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مظلومی: برای انتخاب مربی ایرانی بحث نشده/ آینده استقلال روشن است
مظلومی: برای انتخاب مربی ایرانی بحث نشده/ آینده استقلال روشن است

مظلومی: برای انتخاب مربی ایرانی بحث نشده/ آینده استقلال روشن است

عضو کمیته فنی استقلال می گوید هیچ بحثی برای انتخاب سرمربی ایرانی برای استقلال نشده است.

استقلال و الدحیل

به گزارش کسب و کار نیوز، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک استقلال الدحیل گفت: بازیکنان استقلال زحمت کشیدند. باید آینده تیم را ساخت. باید مسائل را بررسی کنند و مشکلات را پیدا کنند و از گذشته درس بگیرند و تیم قوی‌تر و بهتر از این ساخته شود.

سرمربی سابق استقلال درباره عدم دخالت کمیته فنی در مسائل تیم در مدت زمان اخیر گفت: خودتان می‌دانید که کمیته فنی غیرفعال بود و ارتباطی با مربی وقت ارتباطی نداشت. در تمرین گفت کمیته نفی را قبول ندارم. ما هم سعی کردیم کنار بکشیم که تیم دچار حاشیه نشود و مسائلی ایجاد نشود. ما یک هفته است که به طور پررنگ برای ساختن تیم سال آینده تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجیدی تلاش می‌کند. او ریسک کرد. خودش هم توقع نداشت اما آمد به تیم کمک کند و در بازی‌های آینده کنار تیم باشد. با همین منوال، آینده تیم روشن است. باید به تیم بها داده شود و نظارتی وجود داشته باشد.

مظلومی درباره احتمال انتخاب سرمربی ایرانی برای استقلال اظهار کرد: طی جلسه‌ای که داشتیم بحثی روی گزینه‌های ایرانی نشد. باشگاه به دنبال مربی خارجی است. باید وضعیت اقتصادی مملکت را هم در نظر بگیرید. الان می‌گویند شفر یک میلیون و پانصد میلیون دلار طلب دارد. الان باید با دلار ۱۴ هزار تومان مربی بیاورد. باشگاه تلاش می‌کند در این وضعیت سخت مربی خارجی بیاورد.

عضو کمیته فنی استقلال تاکید کرد: مجیدی دنبال این است که به عنوان دستیار به فعالیتش ادامه دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شفر مقصر ناکامی استقلال، گفت: در هر صورت همه مقصر هستند. در برد و باخت همه سهیم هستند. سرمربی مسئول تیم است و باید جوابگو باشد. او در برد و باخت مقصر است. در نهایت همه مجموعه در نتایج سهیم هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.