صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / دیدار مدیران بانک ایران زمین و منابع طبیعی استان البرز
دیدار مدیران بانک ایران زمین و منابع طبیعی استان البرز

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد

دیدار مدیران بانک ایران زمین و منابع طبیعی استان البرز

مدیر شعب استان البرز بانک ایران زمین در دیدار با مدیرکل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی این استان از آمادگی این بانک برای مشارکت بیشتر در حوزه بانکی برای این مجموعه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، جلسه ای با حضور رئیسی مدیراستان و دکترگلدانساز مدیرکل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی البرز، با هدف معرفی بانک ایران زمین به عنوان بانکی پیشرو در زمینه بانکداری دیجیتال و حافظ محیط زیست تشکیل شد.

مدیر استان در ادامه به معرفی اجرا و حمایت از طرح ها، کمپین و پویش های مختلف این بانک در سال های اخیر، شامل یک قطره آب، بلوط ایران زمین، برای زندگی همین یک زمین را داریم، حمایت از یوز ایرانی، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی برای کودکان و بزرگسالان وتورهای پیاده روی در زمینه حفظ و مراقبت از منابع طبیعی و محیط زیست پرداخت.

وی افزود: بانک ایران زمین بعنوان بانکی پیشرو در امور بانکداری مدرن آماده ارائه هر گونه خدمت در زمینه خدمات بانکی به کلیه مجموعه پردیس شامل دانشکده های زیرمجموعه، مدیران عالی، اساتید ، دانشجویان و خانواده های آنان است.

دکترگلدانساز از استقبال بانک ایران زمین و بازدید از نمایشگاهی با این مضمون ابراز خرسندی و در خصوص نحوه همکاریشان با بانکهای دولتی و خصوصی توضیحاتی ارائه کرد.

در حاشیه این دیدار مدیر استان و هیأت همراه ضمن مراجعه به غرفه های مختلف حاضر در نمایشگاه از جمله شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بازدید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.