صفحه اصلی / سرخط خبرها / ایران خودرو سال گذشته چه تعداد خودرو تولید کرد؟

ایران خودرو سال گذشته چه تعداد خودرو تولید کرد؟

گروه صنعتی ایران خودرو از پانزدهم فرودین ماه تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری نزدیک به ۴۰ هزاردستگاه خودروسواری و وانت تولیدکرده است و انتظار می رودروند تولیددر روزهای آینده بهبودیابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از عصر ایران ، شتاب متقاضیان برای خرید خودرو، صرفا باعث افزایش کاذب بهای خودروها می شودکه این افزایش قیمت پس از فروکش کردن تقاضای کاذب بازار، افول خواهدکرد. افرادی که در روزهای جاری از بازارخریدداشته اند، سودهای بادآورده را نصیب سوداگران بازار خودرو خواهندکرد .

برمبنای این گزارش سایت اطلاع رسانی ایران خودرو ، این شرکت با هدف بهبود و تنظیم قیمت خودرو در بازار، روزانه نسبت به عرضه خودرو با قیمت تنظیم بازار اقدام می کند. با توجه به اینکه در شرایط فروش فوری تنظیم بازار، با هرکد ملی می توان فقط یک دستگاه خودرو ثبت نام کرد، بنابراین این شرایط برای بسیاری از متقاضیان فراهم است که خودروی خود را با قیمت مناسب از این گروه صنعتی خریداری کنند.

همچنین قیمت های فعلی بازار که توسط برخی از سودجویان بازار خودرو به صورت کاذب افزایش یافته است، منعکس کننده نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو نیست

دراین گزارش آمده است ، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای عمل به تعهدات معوق خود نیز برنامه ریزی میان مدتی دارد و در چند ماه آینده تمامی خودروهای ثبت نام شده با موعد ۹۷ تحویل خواهد شد و دریک ماه گذشته نیز بیش از ۳۱ هزار دعوتنامه جهت تعهدات معوق صادر شده و خودروهای مشتریان در حال تحویل است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.