صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و سایپا
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و سایپا

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و سایپا

معاونت پژوهشی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه

به گزارش کسب و کار نیوز، این تفاهم‌نامه همکاری با هدف برقراری ارتباط مؤثر و فعال میان صنعت و دانشگاه با نگاه تجاری‌سازی نتایج پژوهش و برطرف کردن نیازهای موجود در صنعت و دانشگاه، فی‌مابین پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.

مهندس چراغعلی، معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا گفت: با توجه به گستردگی شرکت، تنوع تولیدات و حجم تخصص‌های مورد نیاز، همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی دانشکده فنی با شرکت سایپا از اهمیت شایان برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد که با امضای تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن، مسائل و مشکلات پیش‌روی شرکت نظیر توسعه تولید، تأمین منابع مالی، توزیع منابع، لجستیک، حمل و نقل و … برطرف و به افزایش همکاری‌های فی‌مابین دانشگاه و صنعت منجر شود.

وی افزود: در راستای همکاری، می‌تواند فعالیت‌های گوناگون نظیر طرح‌های پژوهشی، حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی، اینترشیب، کارآموزی و … هم انجام شود.

در این جلسه نمایندگان معاونت پژوهشی پردیس دانشکده‌های فنی و برخی مدیران معاونت اداری و توسعه منابع انسانی سایپا هم حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.