صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / آمادگی شرکت صنایع شیر ایران برای احداث مجتمع کشت و صنعت

آمادگی شرکت صنایع شیر ایران برای احداث مجتمع کشت و صنعت

مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران در امور کشت و صنعت گفت: شرکت صنایع شیر ایران به لحاظ پتانسیل و ظرفیتی چهارمحال و بختیاری، این آمادگی را دارد تا مجتمع کشت و صنعت را در این استان احداث کند .

شیر

به گزارش کسب و کار نیوز –  مسعود حسن‌زاده  در جلسه شناخت ظرفیت‌های استان به منظور  احداث مجتمع کشت و صنعت پگاه، اظهار کرد: شرایط احداث مجتمع کشت و صنعت در تمامی استان‌های کشور بر اساس توسعه و امنیت اقتصادی است که خود مستلزم آماده شدن زیر ساخت‌ها و همکاری مردم و مسئولین هر استان است .
وی افزود: شرکت صنایع شیر ایران به لحاظ پتانسیل و ظرفیتی چهارمحال و بختیاری، این آمادگی را دارد تا مجتمع کشت و صنعت را در این استان احداث کند .
حسن‌زاده تصریح کرد: صنایع شیر ایران با رویکرد توسعه به دنبال تشویق مردم به کشاورزی نوین است و آمادگی دارد تا در زمینه ساخت دامپروری‌ها مشاوره نیز بدهد.
در ادامه  لهراسب شاهقلیان مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه ضمن تشکر از نگاه ویژه به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری برای ساخت مجتمع کشت و صنعت کاملا مشهود و کارشناسان صنایع شیر ایران به این امر وافق هستند .
وی افزود: چهارمحال و بختیاری به لحاظ اقلیمی و خاک مناسب جهت کشاورزی و منابع انسانی متخصص و زیر ساخت‌های ویژه جهت احداث مجتمع کشت و صنعت مستعد است و با توجه به  ویژگی‌های ذکر شده دارای حاشیه امنیت اقتصادی در بحث سرمایه گذاری بوده قابل توسعه نیز هست.
شاهقلیان ابراز امیدواری کرد: با کمترین زمان ممکن و بهترین شرایط ، مجتمع کشت و صنعت پگاه بعد از انجام مطالعات جهت تامین شیر خام کارخانجات کشور احداث و به اشتغال استان و منطقه کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.