صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کرانچار: ایران همیشه در قلبم می‌ماند/ امیدوارم به المپیک صعود کنید
کرانچار: ایران همیشه در قلبم می‌ماند/ امیدوارم به المپیک صعود کنید

کرانچار: ایران همیشه در قلبم می‌ماند/ امیدوارم به المپیک صعود کنید

سرمربی سابق تیم ملی امید ابراز امیدواری کرد تا این تیم به المپیک راه یابد.

زلاتکو کرانچار

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار، عصر امروز با حضور در دفتر مهدی تاج با وی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار عنوان کرد: نهایت سپاسم را بابت حمایت‌هایی که از تیم امید صورت گرفت اعلام می‌کنم. رویه اخلاقی من این است که هر جایی کار کنم، ارتباطم را حفظ می‌کنم و خودم را همچنان کارمند تاج می‌دانم.

کرانچار افزود:با انبوهی از خاطرات خوش و شیرین ایران را ترک می‌کنم. سعی کردم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم امید ایران انجام بدهم.خوشحالم که این تیم به جمع تیم های برتر آسیا راه یافت و امیدوارم پس از سال ها شاهد حضور تیم المپیک ایران در رقابت های المپیک باشیم. بدون شک،مسیر صعود به المپیک بسیار دشوار است اما فکر می کنم این تیم می تواند به المپیک برود.

وی تصریح کرد: از رئیس فدراسیون فوتبال سپاسگزارم که با یک رفتار انسانی و رویه حرفه‌ای با من برخورد کرد. طبعا جدایی از ایران برایم خوشایند نیست اما تا همیشه هوادار فوتبال ایران باقی خواهم ماند و این کشور همیشه در قلب من خواهد بود.

در ادامه، رئیس فدراسیون فوتبال از رفتار کرانچار و زحمات او در مدت زمان حضور در تیم ملی امید تقدیر کرد و گفت: بدون شک تلاش‌های آقای کرانچار در راه صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک از یاد جامعه فوتبال نخواهد رفت. فدراسیون فوتبال و ایران خانه او است و امیدوارم فوتبال ایران بار دیگر از دانش این مربی باتجربه بهره‌مند شود.

در پایان این نشست، رئیس فدراسیون فوتبال هدایایی را به رسم یادبود به کرانچار اهدا کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.