صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ورود ۲۵۰ محصول نانویی به بازار
ورود ۲۵۰ محصول نانویی به بازار

معرفی کشورهای مقصد صادرات

ورود ۲۵۰ محصول نانویی به بازار

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به برنامه‌های این ستاد در زمینه تولید محصولات نانو گفت: امسال بنا داریم ۲۵۰ محصول نانویی را وارد بازار کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید سرکار با تاکید بر اینکه ما کارمان را به نحو احسن در شرایط سخت انجام خواهیم داد، خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۸۰ محصول در سبد محصولات نانو قرار گرفت و اکنون در بازار ۵۸۰ محصول نانویی وجود دارد. دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو در زمینه افزایش محصولات نانو گفت: قطعاً در صدد هستیم که طبق برنامه‌ها ۲۵۰ محصول نانویی را به بازار کشور عرضه کنیم. وی بیان کرد: در حال حاضر فناوری نانو در بیش از ۱۵ حوزه صنعتی رسوخ پیدا کرده است.

سرکار با بیان اینکه محصولات نانو تا کنون به بیش از ۴۵ کشور دنیا صادر شده‌اند، گفت: محصولات نانوی ایرانی جغرافیای گسترده‌ای دارند به طوری که تاکنون محصولات ایرانی نانو به کشورهای کره جنوبی، استرالیا، چین، اندونزی، روسیه، ترکیه، مالزی، کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، کانادا، آفریقا و … صادر شده‌اند. به گفته وی، در سال گذشته ۶۲ میلیون دلار صادرات نانو به همین کشورها صورت گرفت که در صدد هستیم امسال این میزان را افزایش دهیم. دبیر ستاد نانو گفت: اهداف خوبی را در نظر گرفتیم که در رابطه با رشد اقتصاد نانو است. سرکار اظهار کرد: با وجود اینکه بودجه ستاد توسعه فناوری نانو کاهش پیدا کرده ما سست نخواهیم شد و در تلاش هستیم که با تلاش مضاعف گام در راستای تولید و صادرات محصولات مبتنی بر فناوری نانو برداریم.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.