صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ورزشگاه تختی از امسال میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

ورزشگاه تختی از امسال میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

سرپرست مجموعه ورزشی تختی تهران از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در مجموعه ورزشی تختی در سال جاری خبر داد.

ورزشگاه تختی

حمیدرضا حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، پس از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزیر ورزش برای بازسازی این مجموعه ورزشی اظهار کرد: هر چند مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی نشستی که با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران داشت، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی ورزشگاه تختی اختصاص داده است، اما اینکه این اعتبار چه زمانی و چگونه تخصیص پیدا می‌کند، هنوز مشخص نیست و اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم. البته طی بازدیدی که سال گذشته کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از تختی داشتند میزان هزینه پیش‌بینی شده برای بازسازی این ورزشگاه ۲۰ میلیارد تومان بود که قرار است در دو مرحله این اعتبار تخصیص پیدا کند.

وی بازسازی سازه و مهاربندهای استادیوم (کابل‌هایی که سازه به آن بسته می‌شود) را در اولویت نخست بازسازی ورزشگاه تختی عنوان کرد و افزود: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان در فاز اول می‌توان مشکلات زیادی را از ورزشگاه حل کرد. بنابراین در اولویت اول سعی داریم به بازسازی سازه و مهاربندهای استادیوم بودجه را اختصاص دهیم و سپس در مرحله بعد به بازسازی زمین چمن بپردازیم. البته امیدوارم بودجه هر چه سریع‌تر اختصاص پیدا کند تا کار بازسازی را آغاز کنیم تا مجموعه از بلاتکلیفی بودن خارج شود.

سرپرست مجموعه ورزشی تختی اضافه کرد: البته در سایر رشته‌های ورزشی در این مجموعه فعال هستیم و مسابقات زیادی در حال برگزاری است. مشکل اصلی ما فوتبال و لیگ برتر است که شرایط زمین چمن تختی برای برگزاری مسابقات لیگ مناسب نیست. البته برای بازسازی زمین چمن با چند شرکت مشاور نشست‌هایی داشتیم که قرار است در کنار بازسازی سایر بخش‌های ورزشگاه تختی، زمین چمن را نیز برای لیگ برتر هجدهم آماده و به حد مطلوب برسانند.

حسین‌پور در پایان از برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان در ورزشگاه تختی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که نمایندگان کنفدراسیون آسیا از مجموعه ورزشی تختی برای برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان داشتند، شرایط میزبانی این ورزشگاه را برای برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۹ مثبت و مورد تأیید قرار دادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.