صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / موسوی: قدرت تیم‌های ایرانی به عرب‌ها نمی‌رسد/ ماندن شفر به نفع استقلال بود

موسوی: قدرت تیم‌های ایرانی به عرب‌ها نمی‌رسد/ ماندن شفر به نفع استقلال بود

پیشکسوت استقلال معتقد است که قدرت‌ها تیم‌های ایرانی دیگر به تیم‌های عربی نمی‌رسد و ماندن شفر در استقلال برای فصل آینده به نفع این تیم بود.

استقلال و الدحیل

علی موسوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تساوی استقلال مقابل الدحیل و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: استقلال در این بازی به برد نیاز داشت و باید به برتری می‌رسید که متأسفانه اینطور نشد. به نظر من استقلال می‌توانست بیش از این فشار آورده و نتیجه بگیرد اما الدحیل توانست بازی را کنترل کرده و به یک امتیازی که مد نظرش بود برسد. همانطور که می‌دانید هدف اصلی تیم‌های عربی در آزادی تنها کسب یک امتیاز است و به گرفتن تساوی در جهنم آزادی فکر می‌کنند. از نظر من در پایان این بازی تنها الدحیل به هدف خود رسید و این تساوی رای استقلال کارگشا نیست.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد خط دفاعی استقلال نیز گفت: نمی‌خواهم تنها در مورد خط دفاعی استقلال صحبت کنم اما همانطور که دیدید الدحیل چند موقعیت گل خوب هم داشت که به گل تبدیل نشد و می‌توان گفت استقلال در خط دفاعی مشکل دارد. با این حال باید قبول کنیم که توان تیم‌های ایرانی همین است و دیگر نمی‌توانیم مقابل تیم‌های عربی و آسیایی دیگر آنطور که باید موفق باشیم، چه استقلال و چه پرسپولیس توانایی مقابله با تیم‌های قدرتمند آسیایی را ندارند چون برنامه‌ریزی درستی در فوتبال ایران وجود ندارد.

مهاجم اسبق استقلال گفت: قبلاً به راحتی می‌توانستیم در خانه تیم‌های عربی به برتری برسیم و در تهران هم با ۳ تا ۴ گل آن‌ها را شکست می‌دادیم اما در این سال‌ها آن‌ها با برنامه‌ریزی درست کار می‌کنند و ما در فوتبال ایران شاهد عدم برنامه‌ریزی هستیم که نتیجه آن همین شکست‌ها است.

موسوی در پایان درباره آینده تیم استقلال اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا در این چند سال استقلال همواره با حاشیه رو به رو است و اول فصل را نمی‌تواند با توپ پر شروع کند. متأسفانه همیشه در ابتدای فصل مشکلات و حواشی دامان استقلال گرفته و تیم را از قهرمانی دور می‌کند. استقلال حتی به یک سال هم نمی‌رسد که مربی خود را عوض می‌کند و همین موضوعات باعث افت تیم می‌شود. همانطور که شاهد بودید شفر ابتدای این فصل را هم با حاشیه شروع کرد اما در ادامه تیم را جمع کرده و به جمع مدعیان قهرمانی پیوست. مقابل پدیده مشکلاتی پیش آمد که باعث شد تیم دوباره وارد حاشیه شود و بدون هیچ حرفی شفر کنار گذاشته شد که درست نبود. از نظر من اگر شفر در استقلال می‌ماند فصل آینده می‌توانستیم از ابتدای فصل با قدرت خوبی وارد مسابقات شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.