صفحه اصلی / سرخط خبرها / صعود چونبوک موتورز کره جنوبی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا
صعود چونبوک موتورز کره جنوبی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا

صعود چونبوک موتورز کره جنوبی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا

چونبوک موتورز کره جنوبی با برتری یک گله مقابل بیجینگ گوان چین صعود خود را به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مسجل کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش کسب و کار نیوز، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه G، چونبوک موتورز کره جنوبی و بیجینگ گوان چین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و با این نتیجه و با این برد نماینده کره جنوبی به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. تک گل این بازی را کیم شین ووک در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

در بازی دیگر گروه G، بوریرام تایلند و اوراواردز ژاپن به مصاف هم رفتند که نماینده ژاپن موفق شد بوریرام را دو بر یک شکست دهد. کروکی و یوکی موتو در دقایق ۳ و ۲۳ گل‌های اوراواردز را به ثمر رساندند و تک گل نماینده تایلند را جونیور در دقیقه ۱۳ به ثبت رساند.

در جدول گروه H، چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد. همچنین اوراواردز ژاپن و بیجینگ گوان چین با ۷ امتیاز و با توجه به بازی رودرو، دوم و سوم هستند و بوریرام تایلند با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و امیدی به صعود به دور بعد را نخواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.