صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / کشف بیش از ۴ میلیارد تومان طلای دزدی در بوشهر
کشف بیش از ۴ میلیارد تومان طلای دزدی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان طلای دزدی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان گفت: با شناسایی و انهدام ۴ باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در استان بوشهر ۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان طلای مسروقه کشف شده است.

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلا فروشی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهرهای مختلف استان طرح عملیاتی برخورد با سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات علمی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، ۱۴ سارق غیربومی اعضای ۴ باند سرقت طلاجات منزل طی یک هفته گذشته در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند و همچنین در ارتباط با این پرونده سه دستگاه خودرو توقیف شد.

به گفته سردار واعظی، این افراد معمولاً در تعطیلات آخر هفته با استفاده از پلاک‌های سرقتی وارد شهرهای هدف شده و در محله‌های مرفه نشین پس از اطمینان از خالی بودن منزل اقدام به سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد می‌کردند.

وی بیان کرد: سارقان تاکنون به ۳۹ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان در شهرهای مختلف استان اعتراف کرده اند.

سردار واعظی با بیان اینکه بهتر است شهروندان طلاجات و اموال با ارزش خود را در صندوق امانات بانک‌ها نگهداری کنند خاطرنشان کرد: هنگام ترک منزل فردی مورد اعتماد جهت مراقبت از منزل در نظر بگیرید و اموال با ارزش از جمله طلاجات را از دسترس سارقان دور نگهدارید.

وی همچنین تاکید کرد: اطلاع رسانی سریع و به موقع موارد مشکوک از جمله خودروهایی با سرنشین به سامانه ۱۱۰ پلیس کمک بزرگی در پیشگیری از وقوع این سرقت‌ها خواهد بود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.