صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نوازی: برای برخی بازیکنان استقلال، برد و باخت فرقی نداشت/ انگار نه انگار که باید می‌بردیم
نوازی: برای برخی بازیکنان استقلال، برد و باخت فرقی نداشت/ انگار نه انگار که باید می‌بردیم

نوازی: برای برخی بازیکنان استقلال، برد و باخت فرقی نداشت/ انگار نه انگار که باید می‌بردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای برخی بازیکنان برد و بخت این تیم فرقی ندارد.

محمد نوازی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد نوازی پس از تساوی استقلال برابر الدحیل اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم و از نظر فنی ضعیف بودیم و برخی بازیکنان در حد و اندازه استقلال ظاهر نشدند. حیف شد که این تماشاگران به ورزشگاه آمدند. ما به برد احتیاج داشتیم و اصلاً انگار نه انگار که به برد نیاز داریم.

وی افزود: ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی شرایط بهتر شود اما اگر می‌خواهیم اینگونه بازی کنیم، صعود نکنیم بهتر است. متأسفانه طوری بازی می‌کنند گویی در تمرین اصلاً کار نمی‌کنند. این مساله را تماشاگر عادی هم می‌فهمد. بازیکنان اصلاً تلاش نمی‌کنند و انگار برایشان برد و باخت فرقی ندارد.

او درباره اضافه شدن فرشاد ماجدی به تیم هم گفت: ماجدی اصلاً استقلالی نیست. اضافه شدن او اشتباه است. این همه بازیکن کنار فرهاد مجیدی بازی کردند و او را به اروپا فرستادند و این درست نیست فردی خارج از استقلال را به تیم اضافه کند. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما برخی افراد برای استقلال نیستند. روح باقری را کنار گذاشتند و هر کسی می‌آید به فکر خودش است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.