صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / منصوریان: الزورا تیمی فوق العاده محسوب می‌شود/ کربلا خانه دوم ماست

منصوریان: الزورا تیمی فوق العاده محسوب می‌شود/ کربلا خانه دوم ماست

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با حریفی مسابقه دارند که یکی از دو تیم برتر عراق است.

علی رضا منصوریان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه ذوب آهن علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با الزورا اظهار کرد: بازی فردا برای ما، الزورا و حتی هم گروهی‌های بسیار مهم و سرنوشت ساز است. الزورا پس از چند سال مجوز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را گرفته است و در این بازی نیز در خانه به میدان می‌رود. آن‌ها یکی از دو تیم فوق‌العاده خوب فوتبال عراق هستند.

او ادامه داد: ما به صعود فکر می‌کنیم اما ضمانتی برای این کار نداریم. ما دو بازی سخت پیش رو داریم یکی برابر الزورا و پس از آن در دیدار برابر النصر عربستان که هر دو بازی نیز در کربلا برگزار خواهند شد. ما کربلا را به این خاطر انتخاب کردیم که خانه دوم ایرانی‌هاست. به هرحال به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا این مرحله توانستند حضور داشته باشند.

مربی ذوبی‌ها درباره توقف ذوب برابر تیم عراقی گفت: ما تیم الزورا را بسیار خوب آنالیز کردیم. الزورا تیمی فیزیکی است که با قدرت بدنی بالایی هم بازی می‌کند. تمام تغییرات این تیم را می‌دانیم. حتی بازیکنانی که محروم هستند و یا مصدوم شدند. به طور کل باید بگویم ما برای بازی فردا پیش بینی هر اتفاقی را با توجه به شناخت‌مان کرده‌ایم. ذوب آهن چند سال است که به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند اما نمی‌تواند به مرحله بالاتر برود. حالا ما باید ببینیم که چه باید کرد تا موجبات صعود تیم را فراهم کند. در این باره همه شرایط را مورد بررسی قرار داده‌ایم. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که به همراه باتجربه‌های تیم می‌توانند در این بازی‌ها باعث موفقیت تیم شوند. ما پیش بینی همه اتفاقات را برای بازی‌های مورد نظر کردیم تا بتوانیم طلسم این سال‌ها را بشکنیم و از این مرحله نیز صعود کنیم.

او درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان دیگر به تیمش گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و از همه آنها راضی هستیم. تمرکزمان را گذاشتیم تا بتوانیم همین بازیکنان را حفظ کنیم چرا که تیم یک دست و خوبی داریم که می‌خواهیم با آن موفقیت‌های خود را بیشتر کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره شانس صعود تیمش اظهار کرد: صعود هدف اول ماست اما پس از آن راضی هستیم که با بیشترین امتیاز بازی‌های باقیمانده را به پایان برسانیم و بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.