صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / صادقی: این‌ها چسب زخم هم نیستند چه برسد به اینکه باند باشند

صادقی: این‌ها چسب زخم هم نیستند چه برسد به اینکه باند باشند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مسئولان این باشگاه به فکر منافع خود هستند و به فکر تماشاگران نستند.

استقلال و الدحیل

به گزارش کسب و کار نیوز، امیرحسین صادقی پس از تساوی استقلال برابر الدحیل اظهار کرد: تا دقیقه ۹۰ بازیکنان خوب جنگیدند و مشکلی از این بابت نداشتند. گل زدن هم به شرایط بستگی دارد. یک باشگاه بزرگ، گلزن بزرگ نیاز دارد تا از یک فرصت استفاده کند. الان شرایط سختی است و نباید زود نتیجه بگیریم. باشگاه برای آینده برنامه دارد. امیدوارم بتوانند بازیکنان خوبی برای فصل آینده جذب کنند تا پس از سال‌ها ناکامی دوباره به قهرمانی برسد.

او درباره اینکه نوازی گفته است برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند، گفت: اگر چنین چیزی صحت داشته باشد باید از مدیر ایراد گرفت. باید بگویم این مدیریت در حد استقلال نیست که چنین بازیکنی جذب می‌شود. بازیکنان خارجی‌ای که نیم فصل اول آوردند، افتضاح بودند. آنها فاجعه نبودند بلکه افتضاح بودند. یعنی اگر استقلال ۱۰۰ میلیون هم برای این بازیکنان داده باشد، این صد میلیون را دور ریختند. باشگاه بزرگ همیشه حواشی خاصی دارند. بعضی مدیر برنامه‌ها می‌آیند که به برخی آقایان وصل هستند و بازیکنانی را برای تیم می‌آورند. الان هم شرایط بحرانی است و مربی و سرپرست تیم و مدیرعامل طی چند سال اخیر تعویض شدند. فکر می‌کنم فقط مدد جباری تغییر نکرده است. این مسائل در باشگاه استقلال بد است و دلیل ناکامی‌ها همین تغییرات است.

وی ادامه داد: کسانی که مسئولیت در تیم دارند منافع برایشان مهم است و مردم برایشان اهمیت ندارد. آنها منافعی دارند که مثلاً ۳۰۰ هزار دلار یا ۱۰۰ هزار دلار گیرشان بیاید. حال یک بازیکنی می‌آید و می‌رود ۵۰ هزار دلار می‌بخشد و ۱۰۰ هزار دلار مدیر برنامه می‌گیرد و آن بازیکن هم با ۵۰ هزار دلار پشتک می‌زند.

صادقی درباره اینکه گفته می‌شود در استقلال باند بازی وجود دارد هم گفت: این‌ها چسب زخم هم نیستند، باند کجا بود؟ باشگاه بزرگ است و کسی جرأت چنین کاری ندارد اما رابطه وجود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.