صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت/برگزیدگان جشنواره فردا معرفی می‌شوند
برگزاری هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت/برگزیدگان جشنواره فردا معرفی می‌شوند

برگزاری هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت/برگزیدگان جشنواره فردا معرفی می‌شوند

هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت با حضور رئیس و اعضای شورای این دانشگاه افتتاح شد.

جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر ذاکری، رییس دانشگاه علم و صنعت و اعضای شورای این دانشگاه، روز دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ضمن بازدید از غرفه‌های انجمن‌های علمی دانشکده‌ها، از نزدیک با نتایج پژوهش و دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه آشنا شدند.

در این دوره از جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت، ۱۶ غرفه از ۱۴ دانشکده، آخرین دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی را به نمایش گذاشته‌اند که پس از سه مرحله داوری توسط کمیته داوران (متشکل از دبیران انجمن‌های علمی)، مقام‌های برتر معرفی و در مراسم اختتامیه جشنواره، تجلیل می‌شوند.

به گفته دبیر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، انتخاب برگزیدگان مطابق با دستورالعمل جشنواره ملی حرکت و با شرط کسب سقف امتیاز لازم انجام می‌شود و در نهایت، برگزیدگان تحت سه عنوان «برگزیده» (رتبه اول)، «شایسته تقدیر» (رتبه دوم) و «شایسته تشویق» (رتبه سوم) معرفی می‌شوند.

جشنواره حرکت، بزرگترین رویداد علمی دانشجویی سراسر کشور است که هر ساله با شرکت جمع کثیری از انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود و برای انتخاب برترین انجمن‌های علمی دانشگاه در حوزه‌های گوناگون، هر ساله این جشنواره در مرحله دانشگاهی برگزار می‌شود که در نهایت انجمن‌های برتر جواز حضور در جشنواره ملی حرکت را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علم و صنعت، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفدهم اردیبهشت در آمفی تئاتر شهید بهرامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.