صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / گردش ناوهای جنگی هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن در خاورمیانه روالی عادی است
گردش ناوهای جنگی هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن در خاورمیانه روالی عادی است

گاردین در پی بیانیه اخیر بولتون مطرح کرد

گردش ناوهای جنگی هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن در خاورمیانه روالی عادی است

گاردین درباره اظهارات جدید بولتون درباره ارسال ناو هواپیمابر و نیروهای بمب‌افکن به خاورمیانه نوشت که تغییرات در صف آرایی نظامی آمریکا روالی عادی دارد و برخی مقامات آمریکایی نیز به رغم اینکه تنها لحن بیانیه بولتون و اعلان چنین برنامه‌ای از سوی او را عجیب می‌دانند ارسال این واحدهای نظامی به منطقه را امری عادی می‌دانند.

ناو آبراهام لینکلن

به گزارش کسب و کار نیوز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا در واکنش به آن‌چه “برخی نشانه‌ها و هشدارهای مشکل‌ساز و جنگ افروزانه” از سوی ایران خوانده، ناو هواپیمابر و نیروهای بمب‌افکن به خاورمیانه می‌فرستد.

این اظهارات بولتون در حالی مطرح می‌شوند که به گفته وزیر امور خارجه کشورمان بولتون” بیماری مزمن جنگ‌افروزی” دارد و سابقه همکاری با “یک فرقه تروریستی” (منافقین) علیه ایران داشته و در حاضر به عنوان عضوی از گروه ب (بی‌بی، بن زائد، بن سلمان، بولتون) با “تروریسم اقتصادی” مردم ایران را مورد هجمه قرار داده است.

ظریف همچنین درباره احتمال وقوع جنگ با وجود تنش‌های میان آمریکا و ایران گفته بود که “ما خواهان درگیری و تقابل نیستیم اما ما هفت هزار سال را با فرار کردن سپری نکرده‌ایم. ما مقاومت می‌کنیم اما به دنبال جنگ نیستیم. باورمان این است که رئیس جمهور ترامپ خواهان جنگ نیست اما کسانی وجود دارند که برای جنگ فشار می‌آورند. من فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد”.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.