صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کارشناس داوری استقلال و الدحیل
کارشناس داوری استقلال و الدحیل

کارشناس داوری استقلال و الدحیل

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داوران دیدار استقلال و الدحیل اشتباه تاثیرگذاری در این دیدار نداشتند.

استقلال و الدحیل

پیروز سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد گروه داوری دیدار استقلال و الدحیل گفت: ادهم محمد، جزو داوران درجه دو و سه آسیا است. نخستین اشتباه او در انتخاب لباس بود. این موضوع کج سلیقگی او را نشان می‌دهد. او امشب تصمیمات اثرگذار نداشت اما تصمیماتش کمکی به زیبایی بازی نکرد.

وی با بیان اینکه داریوش شجاعیان به درستی در دقایق اولیه بازی کارت زرد گرفت، افزود: ادهم محمد روی خطاهایی که گرفت، مشکلی نداشت. منتهی ضعف بزرگش در بازی این بود که با همه بازیکنان در هنگام تعویض می‌دوید؛ به طوری که از بازیکن تعویض شونده تقاضا می‌کرد از زمین خارج شود. او باید با سوتش اعمال قانون کند و در نهایت در آخرین تعویض به بازیکن الدحیل کارت زرد داد.

این کارشناس داوری فوتبال یادآور شد: مطمئنم الدحیل از روانشناس داوری استفاده کرده بود چرا که بعد از خطا، بازیکنان این تیم به سرعت بازی را شروع کردند. اما در آن سمت شجاعیان و نورافکن همیشه معترض بودند. نورافکن چندین بار بعد از خطا اعتراض کرد. اگر داور دیگری بود به او کارت زرد داده بود. اگر بازیکنان استقلال بخواهند در فوتبال خطا نشود، باید پینگ‌پنگ بازی کنند.

سیف‌الله‌پور همچنین خاطرنشان کرد: به نظرم موقعیت تک به تک الدحیل در ابتدای بازی در موقعیت آفساید بود که داور اشتباه کرد. همچنین در دقیقه ۷۳ بازیکن استقلال در کنار خط طولی بازیکن الدحیل را گرفت اما داور کارت زرد نداد که باید به بازیکنان استقلال اخطار می‌داد.

وی ادامه داد: در اواخر بازی هم داور یک آفساید به نفع الدحیل گرفت که دچار اشتباه شد چرا که در لحظه‌ای که وریا غفوری روی نقطه کرنر قرار داشت، توپ با برخورد به سر بازیکن الدحیل به غفوری رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.