صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پایان لیگ فوتسال دانشجویان با قهرمانی دانشگاه خوارزمی
پایان لیگ فوتسال دانشجویان با قهرمانی دانشگاه خوارزمی

پایان لیگ فوتسال دانشجویان با قهرمانی دانشگاه خوارزمی

مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک کشور با قهرمانی تیم دانشگاه خوارزمی به پایان رسید.

فوتسال دانشگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری،این مسابقات با شرکت ۱۲ دانشگاه از ۲۵ بهمن ۹۷ آغاز شد و پس از سه ماه رقابت با قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه خوارزمی خاتمه یافت. دانشگاه علامه طباطبایی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و دانشگاه علوم انتظامی امین نیز سوم شد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با ارائه ی گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات، سیاست‌ها و فعالیت‌های انجمن فوتسال توسط دکتر الهی رئیس انجمن فوتسال وزارت علوم آغاز شد. در بخش دیگری از مراسم دکتر علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر توجه ویژه مسئولان وزارت علوم به ورزش دانشگاهی، از سطح کیفی و کمی این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

در این مراسم که جمعی از مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه یک نیز حضور داشتند بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم‌های برتر احکام، مدال و جام‌های قهرمانی خود را از مسئولین دریافت کردند.

همچنین جام اخلاق مسابقات نصیب دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی شد و جام بهترین بازیکن به احمد رفیعی از تیم دانشگاه علامه طباطبایی و جام بهترین گلزن به بنیامین محمدحسینی با ۱۹ گل زده از تیم دانشگاه افسری امام علی(ع) اهدا گردید. در بخش دیگری از برنامه ، دکتر علیزاده از کادر اجرایی و فنی این دوره از رقابتها با اهدای تندیس یادبود و تقدیرنامه تجلیل کرد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.