صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نقوی‌حسینی: همه مدیران اجرایی کشور باید سرخط خدمت مردم قرار بگیرند

نقوی‌حسینی: همه مدیران اجرایی کشور باید سرخط خدمت مردم قرار بگیرند

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: همه مدیران اجرایی کشور باید سرخط خدمت مردم قرار بگیرند و وقت‌شان را صرف جلب رضایت مردم کنند و مجلس نیز در کنار قوای مجریه و قضاییه باید کمک کند. و وقت‌شان را صرف جلب رضایت مردم کنند و مجلس نیز در کنار قوای مجریه و قضاییه باید کمک کند.

نقوی حسینی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدحسین نقوی حسینی در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: از معلم در روز معلم تجلیل کردیم اما کاری برای آنان انجام ندادیم. در مراسم روز تجلیل از معلمان نمونه گفتم همین که معلمان با حقوق زیر دو و سه میلیون تومان کرایه خانه و هزینه بهداشت و درمان می‌دهند، نمونه‌اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ناراضی‌سازی ملت را استراتژی امروز دشمنان جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمن امروز با ناراضی‌سازی، فشارهای اقتصادی، تحریمها، تهدیدها و ایجاد موانع و مشکلات اقتصادی دنبال خالی کردن سفره مردم است. گرانی لجام گسیخته نیز در همین راستا انجام می‌شود. برای حل این چالش باید دو اتفاق بیفتد که اصولگرا و اصلاح‌طلب برنمی‌تابد.

وی ادامه داد: در قدم اول همه مدیران اجرایی کشور باید سرخط خدمت مردم قرار بگیرند و وقت‌شان را صرف جلب رضایت مردم کنند و مجلس نیز در کنار قوای مجریه و قضاییه باید کمک کند. اگر همه ظرفیت مدیریت کشور به کار گرفته نشود قطعا پاسخگوی مشکلات نخواهیم بود.

نماینده مردم ساوه در مجلس خطاب به رییس‌جمهور با انتقاد از برخی وزرا گفت: برخی وزرا در صحنه شرایط فعلی کشور نیستند. این را دلسوزانه و به دور از گرایش سیاسی و جناحی می‌گویم و هیچ قصدی غیر این ندارم.

نقوی حسینی افزود: و اما قدم دوم برای کنترل آشفتگی بازار نیازمند اقدام قاطع هستیم. کنترل بازار امکان‌پذیر است، اگر این بازار سامان نمی‌یابد، کوتاهی از ماست.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده تهران، ورامین، قرچک و پیشوا، گفت: تعداد سفرهای انجام شده در این جاده در شبانه‌روز بالغ بر ۱۲۰ هزار تردد است. ۱۰ بار از وزیر سابق و ۵ بار از وزیر فعلی خواستم از این جاده بازدید کند اما هیچ لبیکی به این درخواست داده نشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس خواستار حضور وزیر جهادکشاورزی پای درد و دل کشاورزان و دامداران حوزه انتخابیه‌اش شد و افزود: رتبه اول در تولید گوشت قرمز کشور هستیم و نیمی از گلخانه‌های کشور را در اختیار داریم اما حجتی طی مدت شش سال وزراتش به این درخواست توجه نکرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.