صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تساوی بدون گل استقلال و الدحیل در نیمه نخست
تساوی بدون گل استقلال و الدحیل در نیمه نخست

تساوی بدون گل استقلال و الدحیل در نیمه نخست

دیدار استقلال و الدحیل در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

استقلال و الدحیل

به گزارش کسب و کار نیوز، از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود. این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گزارش بازی

بازی با حملات استقلال و میدان‌داری بازیکنان این تیم شروع شد. اما مهم‌ترین فرصت بازی در دقیقه ۱۳ روی شوت پاتوسی و برخورد به دیرک دروازه کلود امین خلق شد که توپ در مرتبه دوم با ضربه سر علی کریمی همراه بود اما مدافعان الدحیل توپ را دور کردند.

سپس نوبت به الدحیل رسید و این تیم مقابل محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ضربه بسام راوی دارای قدرت و دقت لازم نبود و به بیرون رفت. در دقیقه ۲۱، حسین حسینی با عملکرد بسیار دیدنی اشتباه بازیکنان تیمش را پوشش داد و در موقعیت تک به تک، ضربه العربی را در چند قدمی دروازه دور کرد.

در ادامه این بازی زیبا، کار ترکیبی بازیکنان استقلال از سمت چپ زمین در داخل محوطه جریمه به مرتضی تبریزی رسید و او بعد از چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، به سمت دروازه الدحیل اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه محکم او داخل چارچوب نبود و توپ بیرون رفت.

این دیدار در دقایق پایانی متعادل دنبال شد و موقعیت جدی روی دروازه دو تیم خلق نشد تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان (کارت زرد)، پاتوسی، ایسما و مرتضی تبریزی.

ترکیب الدحیل: کلود امین، مهدی بن عطیه، بسام راوی، احمد یاسر، لوییز مارتن، یوسف العربی، ناکاجیما، مادیبو، ادمیلسون جونیور، معز علی، علی عفیف.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.