صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / بیش از ۴۸ هزار نفر از چهارمحال و بختیاری شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند
بیش از ۴۸ هزار نفر از چهارمحال و بختیاری شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری:

بیش از ۴۸ هزار نفر از چهارمحال و بختیاری شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۸ هزار و ۴۳۱ نفر از مردم استان شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند.

سهام عدالت

شهناز عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبای بانکی افرادی که موفق به ثبت نشده‌اند، باز است و به محض بسته شدن سامانه، افرادی که شماره شبای بانکی خود را به ثبت نرسانند به منزله انصراف و حذف آن‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۱۴ هزار نفر از مشمولان دریافت سهام عدالت در قید حیات هستند، افزود: از این تعداد ۴۸ هزار و ۴۳۱ نفر شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند که تا پایان اردیبهشت‌ماه برای ثبت شماره شبا فرصت باقی است.

عسگریان گفت: سود سهام عدالت سال ۹۵، برای هر نفر ۷۳ هزار تومان بود که طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز و سود سهام عدالت سال ۹۶، ۸۹ هزار تومان بود، همچنین سود سهام عدالت سال ۹۵ برای افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد ۱۵۰ هزار تومان و در سال ۹۶، ۱۷۵ هزار تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شماره شبای بانکی خود را در سامانه به ثبت رسانده و سودی به حساب آن‌ها واریز نشده ممکن است شماره حساب آن‌ها مشکل داشته که می‌توانند به بانک مربوطه مراجعه و مشکل را برطرف کنند، گرچه سود سهام عدالت مشمولان محفوظ است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.