صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / بازگشت نداشتن چادرها از مشکلات هلال احمر خراسان شمالی
بازگشت نداشتن چادرها از مشکلات هلال احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مطرح کرد؛

بازگشت نداشتن چادرها از مشکلات هلال احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بازگشت نداشتن چادرهای هلال احمر از مشکلات این نهاد است.

سیل خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن نجات در نشست خبری تصریح کرد: در زلزله سال ۹۶ تنها ۴۰ درصد از چادرها بازگشت داشتند و قیمت هر کدام از چادرها بیش از یک میلیون تومان است که متأسفانه بخش زیادی از این چادرها بازگشت ندارند.

وی با اشاره به اینکه کاروان خدمات داوطلبانه در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری به دو روستای صندل آباد و احمد آباد اعزام می‌شوند، اضافه کرد: در این کاروان ۱۲ پزشک عمومی و متخصص حضور دارند و در این روستاها خدمات رایگانی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از بیماران دیابتی در این روز توسط پزشکان معاینه می‌شوند، ادامه داد: ویزیت ۳۰۰ نفر از بیمارانی که فشار خون دارند، ارائه خدمات دندانپزشکی، استقرار داروخانه در آن منطقه و… از جمله خدماتی است که توسط کاروان‌ها به مردم آن منطقه ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در رابطه با طرح‌های نوروزی، اظهار کرد: به مدت ۲۲ روز به طور کامل به مسافران نوروزی خدمات رسانی شده و به بیش از پنج هزار حادثه دیده کمک رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به حادثه سیلاب جاری شده در این استان طی ۴۰ روز گذشته اظهار کرد: از هیچ استان معینی نیرو به خراسان شمالی اعزام نشده است و تمام فعالیت‌ها توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

وی افزود: طی مدت مذکور به سه هزار و ۴۱۳ نفر کمک رسانی شده و ۵۸۰ تخته چادر ،۲۰۰ تخته پتو، سه هزار قوطی کنسرو و هشت تن پلاستیک در مناطق سیل زده توزیع شد.

وی در رابطه با کمک‌های مردمی در حادثه سیل، بیان کرد: ۴۵۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی و ۲۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی به مناطق سیل زده انجام شده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.