صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ژیرو: تمام موفقیت‌هایم لطف خدا بوده و بعد از هر گل او را یاد می‌کنم
ژیرو: تمام موفقیت‌هایم لطف خدا بوده و بعد از هر گل او را یاد می‌کنم

ژیرو: تمام موفقیت‌هایم لطف خدا بوده و بعد از هر گل او را یاد می‌کنم

مهاجم فرانسوی چلسی از اعتقادات و کمک‌های خداوند به خود در راه قهرمانی در جام جهانی و موفقیت‌های باشگاهی سخن گفت.

اولیویه ژیرو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، سال ۲۰۱۸ برای اولیویه ژیرو که حالا به ۳۳ سالگی نزدیک می‌شود، سال بسیار خوب بود و توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد و در ادامه توانست راهی چلسی شود.

ژیرو درباره حس و حال خود درباره قهرمانی در جام جهانی گفت: من در اواخر بازی تعویض شدم و روی نیمکت قرار گرفتم و تازه فهمیدم چه حس و حالی دارم. توضیح آن خیلی سخت است. فقط می‌توانم بگویم نهایت خوشحالی. وقتی داور سوت بازی را به صدا درآورد به درون زمین دویدم و فقط فریاد می‌زدم. خیلی حس فوق‌العاده‌ای بود.

این مهاجم فرانسوی یک رکورد جالب توجه دارد. از ۷۸ گلی که او توانسته است در لیگ برتر به ثمر برساند، ۲۰ گل را به عنوان بازیکن جانشین وارد دروازه حریفان کرده است و تنها جرمن دفو بیش از او بعد از ورود به زمین گلزنی کرده است.

او در ادامه درباره کمک‌های خدا به خود گفت: هر روز که زندگی می‌کنم لطفی از جانب خدا است و از این بابت از او سپاسگزار هستم. من خیلی آدم مذهبی هستم و وقتی بچه بودم هر روز یکشنبه‌ها به همراه مادرم به کلیسا می‌رفتم. الان هم در صورتی که نتوانم بروم دعا می‌خوانم و سعی می‌کنم ارتباط نزدیکی با خدا داشته باشم. تمام موفقیت‌هایی که در زندگی داشتم و هر روز که زندگی می‌کنم لطفی از جانب او بوده است و به همین خاطر بعد از هر گل دستانم را به آسمان می‌گیرم و خدا را نشانه می‌گیرم.

این مهاجم فرانسوی توانسته است تنها دو گل در این فصل در لیگ برتر به ثمر برساند ولی در ۱۳ بازی تیمش در لیگ اروپا توانسته است ۱۰ گل به ثمر برساند و همین باعث شده است که مائوریسیو ساری خواستار ادامه حضور ژیرو در چلسی برای فصل بعد باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.