صفحه اصلی / سرخط خبرها / پایان عملیات جست‌وجوی کودک سه ساله یاسوجی در رودخانه مهریان
پایان عملیات جست‌وجوی کودک سه ساله یاسوجی در رودخانه مهریان

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت

پایان عملیات جست‌وجوی کودک سه ساله یاسوجی در رودخانه مهریان

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: ظرف مدت۱۰ روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت کودک ناپدید شده سه ساله باخبر شویم به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم.

عملیات جستجو

آتش‌پاد سوم محمد رستمی، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش نشانی یاسوج برای پیدا کردن کودک ناپدید شده در تنگه مهریان یاسوج افزود: این کودک در عصر روز ششم اردیبهشت ماه امسال در حالی که به همراه خانواده خود در منطقه تنگه مهریان برای تفریح عزیمت کرده بود ناپدید می‌شود.

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ‌ایسنا، وی اظهارکرد: متاسفانه این کودک در منطقه ناپدید می‌شود که در این حادثه محتمل‌ترین حالت افتادن در رودخانه و غرق شدن به نظر می‌رسید.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم‌ امداد و نجات و کوهستان و غواصان آتش‌نشانی یاسوج مرکب از ۱۵نفر از همکاران مجرب و آموزش دیده ما به صورت مستمر در طول ۱۰روز اخیر مشغول جست‌وجو در منطقه و همچنین رودخانه مهریان و بشار شدند .

رستمی تصریح کرد: متاسفانه ظرف این ۱۰روز با همه تلاش‌هایی که صورت گرفت نتوانستیم از سرنوشت این کودک ۴ساله باخبر شویم که به همین دلیل امروز ختم عملیات جست‌وجو را اعلام می‌کنیم .

وی ادامه داد: اما در صورت هرگونه استمدادی از سوی خانواده این کودک برای جست‌وجو به یاری آن‌ها خواهیم شتافت و در کنار این خانواده خواهیم بود.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج عنوان کرد: طی ۱۰ روز جستجو دو آتش نشان یاسوج مصدوم شدند که پای یک غواص آتش نشانی در رودخانه شکست و در شیراز در حال درمان است.

رستمی اضافه کرد: طی این مدت ۱۰ بار بیش از ۱۰ کیلومتر را از تنگ مهریان(محل وقوع حادثه) تا پل مختار را جستجو کرده ایم، همچنین از پل مختار تا محدوده تنگ سریز را نیز جستجو کردیم اما از سرنوشت کودک ناپدید شده خبری نشد. جستجو در محدوده رودخانه بشار منطقه پاتاوه نیز توسط گردانهای سپاه بویراحمد صورت گرفت اما اطلاعی بدست نیامد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.