صفحه اصلی / سرخط خبرها / هیچ پروژه‌ای به دلایل مالی متوقف نشده است
هیچ پروژه‌ای به دلایل مالی متوقف نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

هیچ پروژه‌ای به دلایل مالی متوقف نشده است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: هیچ زمانی تحریم نمی‌تواند ما را زمین‌گیر کند چراکه در شورای شهر همدلی و وحدت رویه وجود دارد و هیچ پروژه‌ای به دلایل مالی متوقف نشده و پروژه‌های جدیدی را نیز در دستور کار قرار داده است.

پروژه نیمه تمام

به گزارش کسب و کار نیوز، حکمت‌الله داوودی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴ پروژه شهرداری قزوین که امروز در توقفگاه امام علی (ع) برگزار شد، تصریح کرد: شورای پنجم از زمان آغاز به کار تاکنون در خدمت شهر بوده است و علی‌رغم تنگناهای اقتصادی با عملکردی که طی دو سال داشتیم موفق عمل کردیم.

وی افزود: هیچ زمانی تحریم نمی‌تواند ما را زمین‌گیر کند چراکه در شورای شهر همدلی و وحدت رویه وجود دارد و هیچ پروژه‌ای به دلایل مالی متوقف نشده است و پروژه‌های جدید را نیز در دستور کار قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: امروز استخر سرپوشیده توقفگاه امام علی (ع) کلنگ زنی شده است، همچنین امروز از ۲۰ دستگاه مینی‌بوس جدید بهره‌برداری شد که در قسمت‌هایی که مانور اتوبوس کم است مثل خیابان‌های مولوی و مجاهد وارد چرخه حمل‌ونقل ترافیک کردیم.

وی یادآور شد: تأسیس بارانداز آرزوی شورای چهارم بود که به آن نرسیدیم، در دوره پنجم شورا میدان میوه و تره‌بار مرکزی با تغییر کاربری بارانداز در ضلع شرق سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین برای توزیع میوه، تره‌بار و خشکبار استان قزوین کلنگ‌زنی می‌شود.

داوودی بیان کرد: سبزه‌میدان نیز در منطقه مینودر امروز کلنگ زنی می‌شود، تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر این است که در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موفق باشد، بلوار ایران نیز در محدوده پونک پس از ۱۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز در این مراسم ۲۰ پروژه بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان افتتاح و چهار پروژه از جمله استخر سرپوشیده توقفگاه امام علی (ع)، پروژه کاسپین مینودر (سبزه‌میدان قزوین)، پروژه بارانداز قزوین بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.