صفحه اصلی / سرخط خبرها / هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در کرمانشاه پشیمان ‌نخواهد شد
هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در کرمانشاه پشیمان ‌نخواهد شد

معاون استانداری کرمانشاه:

هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در کرمانشاه پشیمان ‌نخواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ سرمایه‌گذاری از فعالیت در استان کرمانشاه پشیمان نخواهد شد.

معاون استانداری کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، هدایت حاتمی در نشست مشترک مجموعه اقتصادی استان با سرمایه‌گذاران کشور روسیه با اشاره به حدود ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک کرمانشاه با کشور عراق گفت: حضور سرمایه‌گذار در استان کرمانشاه به معنای دستیابی آسان و منطقی به بازارهای عراق و سوریه است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم نیز برای هرگونه سرمایه‌گذاری در استان فراهم است، افزود: در خصوص جذب سرمایه‌گذار بخصوص در بعد خارجی اهتمام جدی داریم و قابلیت‌های استان کرمانشاه در زمینه سرمایه‌گذاری بخصوص زیرساخت‌ها بگونه‌ای است که آن را بهشت سرمایه‌گذاران می‌خوانند، اما به دلایلی هنوز نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه اظهار داشت: چندین طرح بزرگ سرمایه‌گذاری از جمله احداث یک هتل‌بیمارستان با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون یورویی، یک پروژه بزرگ باغداری در قصرشیرین و چندین پروژه دیگر در حال اجرایی شدن است که با بهره برداری از آنها می‌توان شاهد تحرکات مثبتی در وضعیت کنونی اقتصاد استان شد.

وی گفت: به جرأت می‌گویم که هیچ سرمایه‌گذاری از کار در استان کرمانشاه پشیمان نخواهد شد و قطعاً فعالان اقتصادی روسیه نیز با توجه به هم راستایی سیاست‌های خارجی شأن با سیاست‌خارجی ما در این راه دچار خسارت نخواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.