صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فاریا: برای هر چالشی در دیدار با استقلال آماده هستیم
فاریا: برای هر چالشی در دیدار با استقلال آماده هستیم

فاریا: برای هر چالشی در دیدار با استقلال آماده هستیم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر درباره دیدار فردای تیمش برابر استقلال گفت: نقاط قوت استقلال را می‌دانیم.

روی فاریا

به گزارش کسب و کار نیوز، روی فاریا، سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال ایران گفت: با تمرکز کامل برای این دیدار آماده شدیم. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت دارد چرا که نتیجه مسابقه می‌تواند تعیین کننده باشد. به همین دلیل باید استقلال را به خوبی شناسایی و تغییرات برای برای کسب نتیجه را اعمال کنیم. می‌دانیم که باید تصمیماتی برای این دیدار اتخاذ کنیم. استقلال را از بازی اول می‌شناسیم و نقاط قوت این تیم را می‌دانیم.

سرمربی الدحیل قطر ادامه داد: برای بازی سخت با استقلال آماده شدیم. در این گروه بازی آسان نداریم چرا که هر ۴ تیم قدرتمند هستند و باید برای نتیجه دلخواه با تمام توان در زمین ظاهر شویم.

فاریا درباره تغییرات در استقلال و حضور مجیدی روی نیمکت این تیم، خاطرنشان کرد: می‌دانیم که استقلال تغییراتی نسبت به دیدار قبلی خود داشته است. به همین دلیل این تیم را آنالیز کردیم و آن‌ها را زیر نظر قرار دادیم و می‌دانیم که ممکن است تغییراتی ایجاد شود. فکر می‌کنم بتوانیم تاکتیک استقلال را پیش‌بینی کنیم. برای هر چالشی در دیدار با استقلال آماده هستیم.

سرمربی الدحیل در ادامه درباره غیبت دو بازیکن کلیدی تیمش گفت: باید برای عدم حضور بازیکنان آماده باشیم. یک تیم هستیم و نباید به بازیکنی وابسته باشیم تا مسیر خودمان را طی کنیم. تیم باید به مسیر خود ادامه دهد. قبلاً این چالش را پشت سر گذاشتیم. سعی کردیم در غیبت بازیکنان به مسیر خود ادامه دهیم. بازی بزرگی داریم و برای آن آماده هستیم.

وی درباره حضور پرتعداد هواداران استقلال در ایران دیدار و فضای متفاوت ورزشگاه آزادی یادآور شد: عاشق فوتبال و این فضا و مسابقات این‌چنینی هستم. به تهران آمدیم که بهترین نمایش را داشته باشیم. مطمئن باشید بازیکنان نیز همین گونه هستند. هر چند فشار زیادی را احساس می‌کنیم اما از این فضا لذت می‌بریم. خیلی مهم است که خودمان را اثبات کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.