صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / زباله گردی زنان معتاد خراسان‌شمالی!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی مطرح کرد:

زباله گردی زنان معتاد خراسان‌شمالی!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: زباله گردی از پیامدهای افزایش قیمت مواد مخدر در زنان معتاد این استان است.

اعتیاد زنان

احمد ریواده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به افزایش قیمت مواد مخدری همچون شیشه، مرفین، هروئین و … طی سال گذشته اظهار کرد: این امر بیشتر برای زنان معتاد مشکل ساز شد و سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی بیشتری در آنها شده است.

وی افزود: از آنجایی‌که زنان به هر طریقی نمی‌توانند هزینه مواد مخدر خود را تأمین کنند در نتیجه بیشتر این افراد برای تأمین هزینه خرید مواد به انجام کارهایی همچون زباله گردی روی آورده اند.

ریواده ادامه داد: انجام رفتارهای پرخطر دیگر از جمله اقدامات دیگری است که موجب شده تا این افراد برای تأمین هزینه خرید مواد مخدر انجام دهند.

وی اظهار کرد: زباله گردی سبب شده که این افراد مداوم خیابان گردی کنند تا بتوانند زباله‌های قابل فروش را پیدا کنند و همین امر نیز موجب شد تا دستگیری زنان معتاد متجاهر در نوروز امسال بیش از سال‌های گذشته شود.

پیش از آن نیز دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در گفت و گو با این خبرگزاری اظهار کرده بود: مهمترین علت اعتیاد زنان در این استان خانواده‌های آنها هستند. در برخی از خانواده‌ها شوهران معتاد زنان خود را معتاد می‌کنند تا همسران آنها با آنها همراه شوند.

وی ادامه داد: در برخی از خانواده‌ها نیز والدین معتاد هستند که این امر بر روی فرزندان آن تأثیر گذاشته و موجب شده است تا دختر و پسران آنها نیز معتاد شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.