صفحه اصلی / سرخط خبرها / شورای فنی یا شورای سرمربیان در جودو!
شورای فنی یا شورای سرمربیان در جودو!

شورای فنی یا شورای سرمربیان در جودو!

رییس فدراسیون جودو در ابتدای بدست گرفتن سکان ریاست فدراسیون جودو در اقدامی درست و منطقی شورای فنی جودو را تشکیل داد اما در ادامه انتخاب تعدادی از این نفرات به عنوان سرمربی تیم‌های ملی باعث ایجاد شائبه در چگونگی عملکرد این شورا شده است؟

جودوی نابینایان وکم‌بینایان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا حاج یوسف زاده، خسرو دلیر، سید محمود رضا میران، سید مجید زارعیان و داود میقانی نفراتی هستند که هفتم فروردین ماه به عنوان اعضای شورای فنی فدراسیون جودو انتخاب شدند تا بر حسب وظیفه‌شان درباره تیم‌های ملی جودو در رده‌های سنی مختلف تصمیم‌گیری کنند.

اما در حالی که مهمترین وظیفه اعضای شورای فنی در تمامی رشته‌های ورزشی نظارت بر چگونگی عملکرد سرمربیان تیم‌های ملی است، تعدادی از اعضای شورای فنی جودو به عنوان سرمربی تیم‌های ملی معرفی شدند.

خسرو دلیر عضو شورای فنی هدایت تیم ملی کوراش ایران را بر عهده گرفت، محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده سرمربی تیم ملی جودو جوانان شد و بالاخره روز گذشته( شنبه) نیز مجید زارعیان یکی دیگر از اعضای شورای فنی هدایت تیم ملی جودو بزرگسالان ایران را بر عهده گرفت و او نیز خسرو دلیر یکی دیگر از اعضای شورای فنی را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد!

بررسی، تصویب و انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی، نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های تیم ملی، بررسی و اعلام نظر نسبت به تعداد نفرات و ترکیب ورزشکاران و ضرورت اعزام به رویدادهای بین المللی و… از جمله شرح وظایف مندرج در حکم اعضای شورای فنی تیم‌های ملی جودو است.

با این اوصاف مشخص نیست چگونه این نفرات هم می‌توانند در کادر فنی تیم‌های ملی حضور داشته باشند و هم بر نحوه عملکرد خودشان نظارت داشته باشند، موضوعی که بی‌توجهی به آن مانع جدی برای نظارت درست و منطقی این شورا بر تیم‌های ملی خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.