صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس در شهرکرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس در شهرکرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ضربتی مأموران پلیس، قاچاقچی شرور سابقه دار با ۲۰۰ گرم هروئین در شهرکرد دستگیر شد.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ سلیمان ریاحی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در امر خرید و فروش مواد مخدر و اقدامات شرارت‌آمیز در سطح شهر شهرکرد پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضائی با همکاری مأموران کلانتری‎‌های ۱۶ و ۱۳ شهرکرد خودرو پژو این سوداگر مرگ در یکی از محلات شهرکرد، شناسایی و به آن دستور ایست داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این قاچاقچی شرور بی‎‌توجه به دستور ایست پی در پی پلیس اقدام به فرار کرد که مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کردند.

وی ادامه داد: با اتخاذ تدابیر ویژه پلیسی خودرو متواری متوقف شد که متهم به محض پیاده شدن از خودرو با سلاح سرد به طرف مأموران حمله ور شده و هم زمان قصد به آتش کشیدن خودرو خود را داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: مأموران نیز به مقابله با این فرد شرور پرداختند و با استفاده از تجهیزات بازدارنده پلیس وی را مهار و دستگیر کردند. در بازرسی از خودرو متهم ۲۰۰ گرم هروئین در بسته‌های آماده توزیع، کشف شد.

ریاحی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قانونی با قاچاقیان مواد مخدر در سال جاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.