صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دستورالعمل‌های دست و پاگیر اطلاع‌رسانی قوه قضائیه تعدیل شود

دادستان یزد:

دستورالعمل‌های دست و پاگیر اطلاع‌رسانی قوه قضائیه تعدیل شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: در قوه قضائیه یکسری دستورالعمل و آئین‌نامه دست و پاگیر در خصوص اطلاع رسانی از سنوات گذشته وجود دارد که باید تعدیل شود.

آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبر شمس در نشست مسئولان قضائی استان با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز یزد، اطلاع رسانی مناسب و مدیریت افکار عمومی نسبت به مسائل مختلف را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: در قوه قضائیه یکسری دستورالعمل و آئین‌نامه دست و پاگیر در خصوص اطلاع رسانی از سنوات گذشته وجود دارد که باید تعدیل شود.

این مقام قضائی با اشاره به نقش صدا و سیما در آگاه سازی مردمی و اعتلای فرهنگ عمومی و حقوقی مردم، اظهار کرد: صدا و سیما باید با ورود به مسئله دقیق اعتلای فرهنگ عمومی و حقوقی جامعه از شکل‌گیری پرونده‌ها و افزایش ورودی به دستگاه قضائی پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر به ویژه وقوع سیل در کشور و همچنین مسئله سپاه، صدا و سیما یک اتحاد و همدلی زیبایی را در کشور به وجود آورد، افزود: در هجمه اخیر به سپاه پاسداران اسلامی همچنین وقوع سیل، نقش اثر گذار صدا و سیما در حضور به موقع و اطلاع‌رسانی مؤثر از وقایع و رویدادها و جریان‌سازی مثبت و هدفمند بر همه مشخص شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: اطلاع رسانی مناسب، آگاهی سازی مردم و مدیریت افکار عمومی، رسالت سنگینی است که در کوران وجود رسانه‌های معاند و رقیب برای صدا و سیما و همچنین عصر قدرت گرفتن فضای مجازی باید با یک نظم و مدیریت صحیح و دقیق انجام گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم/تنظیم بازار با واردات خودرو

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی در خصوص واردات خودرو‌های دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.