صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری سمپوزیوم «علوم ژئوماتیک و تکنولوژی اطلاعات مکانی»

با حضور استادان آلمانی صورت گرفت

برگزاری سمپوزیوم «علوم ژئوماتیک و تکنولوژی اطلاعات مکانی»

سمپوزیوم "علوم ژئوماتیک و تکنولوژی اطلاعات مکانی" با حضور اساتید دانشگاه لایبنیتز هانوفر در دانشکده نقشه‌برداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد.

سیستم اطلاعات مکانی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر یاسر مقصودی، مدیر همکاری‌های بین الملل دانشکده مهندسی نقشه‌برداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رابطه با این سمپوزیوم گفت: این همایش با هدف آشنایی طرفین با ظرفیت‌های تحقیقاتی مشترک در حوزه‌های مختلف ژئوماتیک از جمله فتوگرامتری، سنجش از دور، ژئودزی، جی آی اس (سیستم اطلاعات جغرافیایی) بود. در هر یک از این موضوعات، اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و همین‌طور دانشگاه هانوفر اطلاعات و دستاوردهایشان را ارائه دادند.

دکتر مسعود مشهدی حسینعلی، دکتر محمد طالعی، دکتر یاسر مقصودی، دکتر حمیدرضا تقی راد، دکتر محمدرضا ملک، دکتر مسعود ورشوساز از اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر در کنار مانیکا زستر، کریستین هایپکه، اینگو نویمن، ویندریچ واس، کلاوس برنر و مهدی معتق به عنوان اساتید دانشگاه هانوفر آلمان در این جلسه سخنرانی کردند.

مقصودی در رابطه با روز دوم این سمپوزیوم و بازدید اساتید دانشگاه هانوفر از دانشگاه خواجه نصیر، اضافه کرد: در روز دوم بر اساس خروجی‌های به‌دست آمده از روز اول، کارگروه‌های تخصصی متشکل از اساتید هر دو دانشگاه شکل خواهد گرفت. در این کارگروه‌ها اساتید سعی بر پیدا کردن زمینه‌های علمی مورد علاقه طرفین برای همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک، ایجاد بسترهای لازم برای همکاری در پروژه‌های تحقیقاتی آینده بین دو دانشگاه، رسیدن به یک برنامه آموزشی مشترک و ایجاد امکان تبادل دانشجو و استاد خواهند داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.