صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / جلسه نعمتی با سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی

جلسه نعمتی با سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی

جلسه بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم های ملی کشتی عصر امروز (شنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد.

حضور بهروز نعمتی در ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز، در این جلسه که با حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، علیرضا رضایی و محمد طلایی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال و جوانان و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد، نفرات حاضر برنامه‌ها و دغدغه‌های خود را برای ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی کشتی بیان کردند.

در ادامه بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز در این جلسه هم اندیشی با اشاره به اینکه با تمام قدرت نسبت به حمایت از تیم‌های ملی کشتی اقدام خواهد کرد اظهار داشت: به عنوان عضوی از جامعه کشتی با توجه به شرایط حساس و ویژه‌ای که این رشته در فاصله کم باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشت، قبول مسئولیت کردم و از هیچ تلاشی در خدمت به کشتی ایران کوتاهی نخواهم کرد.

نعمتی افزود: کشتی ایران به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشور، سهم بزرگی را در کسب مدال در رقابت‌های المپیک داشته است و باید با ایجاد همدلی و حفظ آرامش کاری کنیم که برنامه آماده سازی تیم‌های ملی به خوبی پیش برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی فدراسیون کشتی با تمام توان از برنامه‌های فنی تیم‌های ملی برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک توکیو حمایت می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.